امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

پیام همیشگی نماز جمعه رعایت تقوای الهی است

خبرگزاری پانا : امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه های نماز جمعه گفت :از نشانه های انسان با ایمان ، در کنار عبادتهای فردی ، انفاق و توجه به مستمندان است .

کد مطلب: ۱۶۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری پانا ، حجت الاسلام محمد نوروزی در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان اسلامشهر اظهار داشت :رابطه انسان با خداوند متعال رابطه فردی است ، لیکن روابط با بندگان خدا که روابط اجتماعی محسوب میشود ، در پرداخت : زکات ، خمس و انفاق و بخشش مال در راه خداوند است .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در زمینه انفاق و صدقه به برخی از انواع آنهاپرداخت و تاکید کرد : صدقه و انفاق را به غیر از مسائل مالی ، در مواردی مانند : عیادت از بیمار ، امر به معروف و نهی از منکر و راهنمایی و هدایت دیگران نیز میتوان اجرا نمود.

امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه دوم نماز جمعه به بحث استفاده صلح آمیز تمامی کشورها از انرژی هسته ای بر طبق آیین نامه آژانس بین المللی انرژی اتمی پرداخت و افزود : مقامات غربی با نادیده گرفتن حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دراستفاده از انرژی هسته ای ،مطالبات آنها را باجگیرانه و در جهت تامین منافع رژیم صهیونیستی دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار