نماینده ولی فقیه در گیلان:

نمایندگان مجلس معیشت مردم را در اولویت قرار دهند

رشت ( پانا) - امام جمعه رشت عنوان کرد نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید معیشت مردم و بیکاری به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی را در اولویت برنامه ریزی ها قرار دهند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس معیشت مردم را در اولویت قرار دهند

به گزارش ایرنا، آیت الله فلاحتی در پیام مجازی این هفته رشت، با بیان اینکه مردم از منتخبان خود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطالباتی دارند، افزود: معیشت و فرهنگ مردم مغفول مانده و باید به طور جدی مورد توجه و اولویت قرار گیرد.

وی با قدردانی از نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای برخی مصوبات مجلس گذشته تشکر می کنیم و برای برخی از آنها اعلام نگرانی کردیم که نفعی از آن مصوبات برای جامعه نیست.

وی همچنین عدالت، رسیدگی به محرومان و مستضعفان و اولویت دادن آنها، توجه و بهره گیری از نظرات کارشناسان در مسائل فرهنگی و اقتصادی و توجه به اصل ساده زیستی را از جمله مطالبات و انتظارات مردم از نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نباید به دنبال رفاه و منافع خودشان باشد و باید همه تلاش شان برای خدمت به مردم را انجام دهند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه بیان کرد: با اجرای این طرح مشخص شد که چقدر مستمند و افراد نیازمند در جامعه داریم؛ از این رو باید معیشت مردم اولویت اول نمایندگان مجلس باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه احکام الهی را در حکومت اسلامی مان اجرا می کنیم، اظهار کرد: امروز دنیای بشر، دنیای ظلم و جور شده و شرق و غرب به قضاوت ما ایراد می گیرند چرا این کار را کردید و می خواهند به دین مان عمل نکنیم، اما ما به دستورات دین و اصول خود پایبندیم.

آیت الله فلاحتی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر پرهیز از اسراف در جامعه تاکید کرد.

پیام جمعه رشت امروز (جمعه) بدون مستمع حضوری در مصلای امام خمینی (ره) رشت از طریق فضای مجازی پخش شد.

پیام جمعه رشت از سه هفته گذشته آغاز شده که نماینده ولی فقیه در استان گیلان طی آن درباره مناسبت های تقویمی و رویدادهای هفته، مسائل سیاسی و اوضاع جهان در هفته ای که گذشت، با مردم صحبت می کند و ساعت ١٢ از طریق صفحه اینستاگرام وی به آدرس @rasoul_falahati به صورت زنده پخش می شود.

١٢ جمعه به دلیل شیوع ویروس کرونا نماز عبادی، سیاسی جمعه در رشت برگزار نشد، اما از ٣ هفته گذشته "پیام نماز جمعه" با سخنان نماینده ولی فقیه در گیلان بدون مستمع حضوری بصورت زنده در فضای مجازی برگزار می شود، اما به تاکید وی این پیام به مثابه ارائه خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار