طی بیانیه ای؛

روحانیون مریوانی قطع شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی توسط کشورهای غربی را محکوم کردند

خبر گزاری پانا : علما و روحانیون شهرستان مریوان در بیانیه ای انزجار خویش را از حرکت منحط و ضد انسانی کشورهای غربی در خصوص قطع شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علما و روحانیون مریوانی در این بیانه ای اظهار کرده اند: مردم شریف و بزرگوار استان کردستان همچنانکه مستحضرید آمریکا وصهیونیست جهانی و کشورهای اوروپائیبه کمک امپراطوری‌های رسانه‌ای خود سالیان طولانی است که مانور گسترده‌ای را پیرامون ادعای حمایت از ارزش‌ها و معیارهایی مانند آزادی بیان احترامو اعتقاد به حقوق بشر و دموکراسی سر می‌دهد اما رفتارهای متناقض آنان در مصادیقی مانند اهانت به پیامبر صلح و دوستی، لشکرکشی به کشورهای مستقل و ریختنخون هزاران انسان بی‌دفاع برای ملت‌های بیدار، آشکار شده و آنان را با چالش جدی و رسوایی مواجه ساخته است.

این بیانیه می افزاید:غربی‌ها به خوبی می‌دانند که شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران، افشاگرانه تصویر روشنی از ماهیت واقعی آنان تحت لوای دموکراسی را در برابر دیده ملت‌هایشان ترسیم می‌کنند.

علما و روحانیون مریوانی تأکید کردندکه: قطع برنامه‌های برون‌مرزی صداوسیما از سوی جریان‌هایی صورت گرفته که نگران محدود شدن حوزه اقتدار و نفوذ خود و افزایش نقش افکار عمومی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به خود است.

در این بیانیه آمده است: این تصمیم نشانگر ادعاهای پوچ غربی‌ها در زمینهحمایت از آزادی رسانه است؛ به طوری که آنها تحمل شنیدن صدای رسانه‌های ایرانی را نداشته و تلاش می‌کنند با استفاده از ابزار زور و سرکوب صدای رسانه‌های ایرانی را در کشورهای خود قطع کنند.با این کار مدعیان حقوق بشرنشان دادند که ادعای آزادی بیانشان پوچ و تو خالی است و هرگاه منافع‌شان به خطر بیفتد با تمام قوا درصدد محدودسازی آن بر می‌آیند. چرا که شبکه‌های ایرانی تنها شبکه‌هایی هستند که به تشریح حوادث بیداری اسلامی واقدامات نظامیان اسرائیلی علیه فلسطینی‌ها در غزه بدون تحریف می‌پردازند. ما جامعه روحانیت این حرمت بی شرمانه و ضد آزادی آنان را محکوم می نمائیم و از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی تقاضا داریم که این موضوع ر ا از طریق مجامع بین المللی پیگیری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار