سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:

جشن تکلیف سیاسی برای ۶۰ هزار دانش‌آموز رای‌اولی خوزستان برگزار می‌شود

گفتمان آموزش و پرورش دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است

اهواز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه ۶۰ هزار دانش‌آموز رای‌اولی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف سیاسی برای ۶۰ هزار دانش‌آموز رای‌اولی خوزستان برگزار می‌شود

عبدالله حبیبی در نشست هم‌اندیشی هیات اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان اظهار کرد: رای دادن و حق انتخاب، یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی است و البته قرآن کریم در آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم» که ناظر به همین حق است بر لزوم مشارکت سیاسی و اجتماعی در جامعه اسلامی تاکید دارد.

وی با اشاره به ضرورت بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: در استان خوزستان ۶۰ هزار رای‌اولی امسال برای اولین بار از حق قانونی خود در انتخاب نماینده در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری استفاده خواهند کرد و بر این اساس در سطح مناطق و نواحی برای این دانش‌آموزان جشن تکلیف سیاسی برگزار خواهد شد تا شاهد افزایش مشارکت این عزیزان در این انتخابات پرشور باشیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه می‌توانند خود را در معرض انتخاب قرار دهند، توضیح داد: در دوران طاغوت شاهنشاهی، مجلس عملا به یک محفل فرمایشی و بی‌خاصیت مبدل شده بود و هیچ کارکردی نداشت اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجلس با رای مستقیم مردم تشکیل می‌شود و مردم، مهمترین نقش را در نظام مردم‌سالاری دینی ایفا می‌کنند‌.

حبیبی با تاکید بر ضرورت ایجاد امیدآفرینی در بین مردم گفت: گفتمان غالب آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد متولی فرهنگ، دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است و در این مسیر از همه ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار