مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در گفت و گو با پانا:

حضور گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت و اقتدارکشور است

اهواز (پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت حضور گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است.

کد مطلب: ۱۱۹۳۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت و اقتدارکشور است

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حالی استان خوزستان برگزار می شود که ۹۷۰۰۰رای اولی در آن شرکت خواهند کرد. اهمیت رای اولی ها از آنجا نشات می گیرد که آنها به تازگی دوران دانش آموزی خود را پشت سر گذاشته و با شرکت در انتخابات به صورت رسمی فعالیت سیاسی و اجتماعی خود را آغاز می کنند. اما آنچه که مورد توجه است راهنمایی و هدایت آنها برای انتخاب آگاهانه و تصمیم درست است.از همین رو آنچه را می خوانید پرسشهایی است که با محمدرضا تقی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در این خصوص مطرح کرده ایم.

شما به عنوان یک فرهنگی چه تدبیری برای جلب مشارکت رأی اولی ها انجام داده ید؟

برای مشارکت حداکثری رأی اولی ها تلاش کردیم از طریق مدیران مدرسه همکاران فرهنگی و مربیان جلساتی ترتیب دادیم و دعوت کنیم از دانش آموزان رأی اولی و خانواده آنها که مشارکت بیشتری داشته باشند. در امر انتخابات همچنین با اولیا محترم دانش آموزان جلسات مکرری داشتیم که انشالله این جلسات منجر به حداکثر شرکت کننده درانتخابات باشد.

شما به عنوان یک فرهنگی که همیشه با دانش آموزان به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط هستید نقش رأی اولی ها را در انتخابات چگونه ارزیابی می کنید؟

باید عرض کنم که حضور گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار است. رأی اولی های عزیزی که اولین بار می خواهند در این عرصه گام بردارند. مشارکت آنها تاثیر بسزایی هم در آینده کاری خودشان و هم آینده کشور دارد. با توجه به اینکه در شرایطی به سر می بریم که کشور درگیر مشکلاتی است که علتهای مختلفی می تواند داشته باشد. پس شم دانش آموزان رای اولی با تشخیص درست و بصیرتی که رأی بدهند می توانند مدیریت کلان کشور را هم سو با رأی خودشان در یک شرایط مهم و عرصه تقابلی مهم قرار بدهند و امیدوارم همه آحاد مردم با شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب آگاهانه شرایط خوبی برای آینده کشور در عرصه ملی و بین المللی رقم بزنند.

گفت وگو:فاطمه طاعی -ریحانه بنی خلفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار