آقاتهرانی در گفت‌وگو با پانا تاکید کرد؛

پیگیری مطالبات رای اولی‌ها در مجلس شورای اسلامی

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت پیگیری مطالبات رای اولی‌ها گفت هر شخصی که مدعی شد مجلس برای دانش‌آموزان و رای اولی‌ها نیست حتما به او رای ندهید.

کد مطلب: ۱۴۶۰۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری مطالبات رای اولی‌ها در مجلس شورای اسلامی
حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در حاشیه حضور خود در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات درخصوص مشارکت رای اولی‌ها اظهار کرد: «حضور رای اولی‌ها صد در صد در انتخابات موثر است. اگر به این مرحله برسیم که تصور کنیم مجلس در سبک زندگی، دنیای، آخرت، اقتصاد، اخلاق و تربیت نقش دارد و بر عکس تصور کنیم که مجلس هیچ نقشی در این مسائل ندارد یکسان نیست.»
آقاتهرانی با اشاره به نقش مجلس در تمام زمینه‌ها گفت: «مجلس شورای اسلامی در تمام زمینه‌ها نقش مهمی دارد و البته امری الزامی است که این نقش‌ را داشته باشد. وقتی از تاثیر مجلس صحبت می‌کنیم، می‌توانید از نمایندگان مطالبه کنید که نقش مجلس برای رای اولی‌ها چیست و مجلس برای رای اولی‌ها چه اقداماتی انجام می‌دهد.»
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «زمانی که این پرسش مطرح شود که من به عنوان رای اولی در انتخابات شرکت می‌کنم اما شما به عنوان نماینده مجلس باید نقش خود را برای رای اولی‌ها توضیح داده و ایفا کنید شما نیز به عنوان رسانه می‌توانید در آینده به مجلس آمده و مسائل را مطالبه کنید.»
وی با اشاره به نقش کمیسیون‌های مجلس برای دانش‌آموزان افزود: «باید مشخص باشد که کدام یک از کمیسیون‌های مجلس مرتبط با دانش‌آموزان است. کمیسیون آموزش و تحقیقات نقش مهمی برای دانش‌آموزان در مجلس دارد. کمیسیون فرهنگی نیز در بخش مسائل فرهنگی دانش‌آموزان ورود می‌کند. کمیسیون اجتماعی نیز در مسائل اجتماعی دانش‌آموزان ورود می‌کند. کمیسیون بهداشت و سلامت نیز در مسائل بهداشتی و درمانی دانش‌آموزان نقش دارد. هر یک از کمیسیون‌های مجلس در مسائل مربوط به خود در زمینه دانش‌آموزان ورود می‌کنند.»
آقاتهرانی با تاکید بر نیاز پیگیری حقوق دانش‌آموزان و مطالبات رای اولی‌ها گفت: «این مساله نیازمند پیگیری است. دانش‌آموزان و رای اولی‌ها باید نظام را برای خود بدانند و آگاه باشند که مجلس نیز برای آنها است. هر شخصی که مدعی شد مجلس برای دانش‌آموزان و رای اولی‌ها نیست حتما به او رای ندهید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار