افتتاح تالار مطالعه مجتمع آموزشی امام حسین(ع) نیشابور‌

نیشابور (‌پانا) - سالن مطالعه مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) شهرستان نیشابور با استفاده از به‌روز‌ترین تجهیزات مورد نیاز، میزهای اختصاصی و صندلی‌های استاندارد در این مجموعه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح تالار مطالعه مجتمع آموزشی امام حسین(ع) نیشابور‌

معاون مدیر‌کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در مراسم افتتاحیه این تالار ضمن گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و بیستمین سالگرد حادثه انفجار قطار در نیشابور، گفت: تالار مطالعه مجتمع امام حسین (ع) دارای سالن‌های تفکیک‌شده مطالعه با روشنایی و نور کافی، سامانه گرمایشی و سرمایشی مناسب و سامانه حضور و غیاب الکترونیکی، اتاق مشاوره، سالن محققین، اتاق‌های اختصاصی، سالن ورزشی‌، کلاس‌های آموزشی و بوفه است‌ که به‌عنوان یکی از مجهزترین تالارهای مطالعه استان به‌شمار می‌رود.

سید‌مهدی قاضی افزود: این تالار مطالعه در فضایی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع با بهره‌گیری از کارکنان مجرب و استفاده از وسایل، امکانات و تجهیزات استاندارد، مکانی مناسب و آرام برای مطالعه و پژوهش دانش‌آموزان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) در نیشابور یک برکت و ظرفیت مغتنم است که باید قدر دانسته شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: در این فضا، ساحت‌های مختلف آموزشی و تربیتی به وضوح دیده می‌شود چون زمانی که علاوه بر آموزش به ورزش، هنر، امور فرهنگی و پژوهشی توجه شود، مردم آن را می‌بینند.

سید‌مهدی قاضی اضافه کرد: قرار‌گاه ۱۴صفر۲ با محوریت انتخابات در حال فعالیت است و مدارس دوره ابتدایی نیز با راه‌اندازی پویش‌های مختلف، شور و هیجان خاصی را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ایجاد کنند.

وی خاطر‌نشان کرد: افزایش سالن‌های مطالعه می‌تواند در رشد دانش‌آموز تاثیر مستقیم داشته باشد و این تدبیر انجام شده یقینا دغدغه‌های دانش‌آموزان را به حداقل خواهد رساند.

دانش‌آموز خبرنگار: طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار