وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد

حضور 450 رسانه در نمایشگاه مطبوعات

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد

تهران (پانا) - بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب هنر و رسانه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور 450 رسانه در نمایشگاه مطبوعات

آیین گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و جمعی از اصحاب هنر و رسانه امروز یکشنبه (۲۹ بهمن) در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات گفت: «رسانه ها امروز در همه بخش ها در این نمایشگاه حضور دارند، ۴۵۰ رسانه حاضر شدند و این برای من و همکارانم افتخاری است که در خدمت عزیزان باشیم، در نهایت از همه میهمانان داخلی و خارجی، اصحاب رسانه و ... تشکر می‌‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که یکی دیگر از امور معطل‌مانده در حوزۀ فرهنگ که برگزاری آن با وقفه روبه‌رو شده بود، با حضور اصحاب رسانه پس از شش‌سال بازگشایی شد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که نزدیک به 450 رسانه در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ۴۵٠ رسانه در این نمایشگاه حضور دارند که این برای من و همکارانم افتخار است.

اسماعیلی همچنین به حضور مهمانان جبهۀ مقاومت، حماس، جهاد اسلامی، در این رویداد فرهنپگی اشاره کرد.

وی در ادامه درباره رونمایی «دانشنامۀ مطبوعات ایران» اظهار کرد: از دوست خوبم دکتر محمدجعفر محمدزاده - سرپرست دانشنامۀ مطبوعات ایران- برای تألیف این کتاب تشکر کرده و امیدوارم علاوه‌بر رونمایی از این کتاب در این نشست، حمایت‌های لازم برای ادامۀ کار این کتاب و رسیدن به چشم‌انداز ١٠ جلدی آن فراهم شود.

وزیر ارشاد در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با همیاری و همکاری هم، چهرۀ ایران را با عظمت، و افتخارات گذشتۀ مردم این کشور را به‌درستی به ثبت رسانده و آیندۀ درخشان و روشنی را نیز ترسیم کنیم.
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از امروز آغاز شد، تا چهارشنبه دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار