نشست صمیمی امام جمعه رودهن با دانش‌آموزان دبیرستان دارالفنون

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن در نشست صمیمانه و آزاداندیشی دانش‌آموزان دبیرستان دارالفنون رودهن، مجهز شدن به سواد رسانه‌ای را از مهم‌ترین سلاح‌های مقابله در برابر توطئه‌های دشمن برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی امام جمعه رودهن با دانش‌آموزان دبیرستان دارالفنون

نشست صمیمانه و آزاداندیشی دانش‌آموزان دبیرستان دارالفنون رودهن با حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن و زهرا رستمی رئیس آموزش و پرورش رودهن در نمازخانه این دبیرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در این جلسه بیان کرد: تقویت ایمان و باورهای اعتقادی زمینه‌ساز رشد و پیشرفت همه جانبه است، اگر باورهای دینی نسل جوان و نوجوان و دانش‌آموز ما ضعیف شود، سد محکمی در برابر رشد و پیشرفت جامعه ایجاد خواهد شد.
وی افزود: دانش‌آموزان عزیز بایستی با مسلح شدن به سلاح علم و ایمان و تقویت باورهای اعتقادی و دینی خویش و با بهره‌مندی از مهارت‌های لازم از جمله سواد‌رسانه‌ای، توطئه‌های دشمنان را تشخیص و آنها را خنثی کنند و بدین وسیله در مسیر توسعه کشور گام بردارند.


حسینی نیز خطاب به دانش‌آموزان مطرح کرد: شما عزیزان نوجوان ما، آینده‌سازان کشور و مملکت و جامعه ما هستید، باید با بصیرت و آگاهی در مقابل هجمه‌های مختلف دشمنان بر علیه جامعه حضور داشته باشید، مجهز به قدرت تبیین باشید در راه بصیرت و آگاهی‌های شخصی خود تلاشگر باشید، بی‌شک عزت و سرافرازی کشور در دستان توانمند و ذهن‌های شکوهمند شماست که باعث خواهد شد ایران همواره و برای همیشه بر قله‌های افتخار و عزت بدرخشد.

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن در این جلسه بیان کرد: ما بانیان تعلیم و تربیت تمام تلاش و همت خود را به کار می‌بندیم تا در مسیر بالندگی شما عزیزان دانش‌آموز گام‌های محکم و راسخ و تخصصی برداریم، شما دانش‌آموزان امیدهای فردا هستید، پس با امید و اقتدار زیر پرچم اسلام و ولایت از همین کلاس‌های درس، موجبات پیشرفت کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم خواهید کرد و ما همیشه پشتیبان و پناه شما خواهیم بود دست از تلاش و علم‌اندوزی برندارید و در راه تزکیه روحی و ذهنی خود نیز باید تلاش کنید.

در توضیحات بیشتر رستمی مطرح کرد: مدرسه و کلاس برای دانش‌آموزان فرصت مهارت‌آموزی و علم‌اندوزی همه جانبه است، شما دانش‌آموزان زمانی به موفقیت دست خواهید یافت که در کنار تمامی زمینه‌های توسعه و پیشرفت، خود را به مجهز به منش‌های اخلاقی، ایمانی و انسانی کنید، موفقیت حاصل از این ترکیب، سعادت دنیوی و اخروی را برای خود فرد و جامعه نیز فراهم می‌کند.
در این نشست امام جمعه رودهن در گفتگویی آزاد و دوطرفه به سؤالات و شبهات دانش آموزان پاسخ دادند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه رحیمی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار