معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه:

بیانیه گام دوم انقلاب منشور حرکت نظام به سوی تمدن نوین اسلامی است

فیروزکوه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، یکی از محورهای اساسی در فعالیت جهادگران تبیین را بیانیه گام دوم انقلاب دانست که منشور حرکت نظام به سوی تمدن نوین اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب منشور حرکت نظام به سوی تمدن نوین اسلامی است

مهدی سالاریه در گفت‌وگو با پانا گفت: «دشمن علی‌رغم فشارهایی که تاکنون به ایران مقتدر اسلامی وارد کرده، ناکامی‌های بسیاری را نیز متحمل شده است. شکست در کارزار فشار حداکثری، شکست طرح شوم خاورمیانه جدید و فرار از عراق و افغانستان و... از جمله این شکست‌ها است.»

وی با بیان اینکه اقتدار امروز جبهه مقاومت با الگوگیری و الهام از انقلاب اسلامی به دست آمده است، افزود: «جوانان مقاومت در حماس و جهاد اسلامی، حیرت و شکست تاریخی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده‌اند و دیگر اضلاع مقاومت در حزب‌الله، انصارالله و مقاومت اسلامی عراق منافع آمریکا و اسرائیل را در حمایت از فلسطین هدف قرار داده‌اند. در این مبارزه 45 ساله، برخی کم آوردند و وابسته جلوه‌های دنیوی شدند اما خیلی‌ها هم ایستادند و بر عهد خویش ماندند و امروز جذابیت انقلاب اسلامی در میان جوانان مشهود است.»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه اذعان کرد: «بیش از ۸۵ درصد در نظرسنجی‌ها گفته‌اند ما انقلاب اسلامی را دوست داریم. حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و شخصیت‌های ملی و فرهنگی کشور خود را دوست داریم و به آنان علاقه‌مندیم. تحلیلگران معتقدند با پیروزی انقلاب اسلامی، دینداری و معنویت‌گرایی در سراسر جهان احیا شده و ایران با پیروزی انقلاب از زیر یوغ بیگانگان خارج شد و استقلال یافت.»

سالاریه با بیان اینکه تحلیلگران معتقدند با پیروزی انقلاب اسلامی دینداری و معنویت‌گرایی در سراسر جهان احیا شده است، ادامه داد: «ایران با پیروزی انقلاب از زیر یوغ بیگانگان خارج شد و استقلال یافت، نظام سیاسی مستقل برپا شد و ایران از کشوری تحت سلطه آمریکا به کشوری تعیین‌کننده و اثرگذار در سطح جهانی تبدیل شد، مردم از حق رای واقعی برخوردار و در تعیین سرنوشت خود دخیل شدند و قانون اساسی متکی بر مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی تدوین شد.»

وی بیان کرد: «ناکامی‌ها و مشکلات وقتی رخ داده که عده‌ای از مسئولان در مقاطعی از مبانی انقلاب، رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب فاصله گرفته‌اند اما با همت و اراده‌ای که امروز به‌وجود آمده بر مشکلات غلبه می‌کنیم. رهبری هوشمندانه، وجود مردمی آگاه و ظرفیت‌های عظیم ملی، انقلاب و نظام را به تمدن نوین اسلامی خواهد رساند که نقشه گام دوم انقلاب است. بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، منشور حرکت نظام به سوی تمدن نوین اسلامی است که امروز باید یکی از محورهای اساسی در فعالیت جهادگران تبیین باشد.»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه گفت: «باید از شهدا و ایثارگران گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای فتنه‌ها و ترورها و شهیدان دفاع از حرم یاد کنیم که با خون و مجاهدت خود انقلاب اسلامی و اسلام ناب را محافظت کردند و امروز مدیون آن‌ها هستیم. روز رأی ۹۹ درصدی مردم به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۵۸، روزهای 8 سال دفاع مقدس، تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸، حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات در دوران انقلاب اسلامی، حماسه‌ نهم دی ۸۸، روز تشییع شهید حُججی است.»

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: «حضور میلیونی مردم در تشییع شهید سپهبد حاج قاسم و روز سیلی موشکی سپاه و حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در دی‌ ماه ۹۸ از ایام‌الله‌ هستند. علاوه بر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد، ملت مجاهد و آگاه ایران اسلامی با حساسیت نسبت به آینده کشور در انتخابات پیش رو حضوری حماسی و پرشور خواهد داشت.»

دانش‌آموزخبرنگار: فرینازکریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار