رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آماده پخش است

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت انتشار فیلم‌های انتخاباتی داوطلبان مجلس نیز در مهلت مقرر از رسانه ملی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۵۹۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آماده پخش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور حجت الاسلام میراشرفی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران، محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما و فرمانداران استان برگزار شد، ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری انتخابات به توافق صورت گرفته با شبکه تهران اشاره کرد و اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، فیلم‌های تبلیغاتی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آماده پخش و فیلم‌های انتخاباتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظرات انتخاباتی آنها بر اساس ضوابط تعیین شده در مهلت مقرر از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به زمان باقی مانده تا روز برگزاری انتخابات، برگزاری همایش های بزرگ و برنامه های ویژه را در افزایش شور و نشاط انتخاباتی در جامعه بسیار موثر دانست و گفت: فرمانداران ضمن دعوت از اقشار و گروه های مختلف پیگیر مطالبات آنها بوده و اجازه دهند تا مردم دغدغه های خود را بیان کنند.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: وظیفه اصلی ما در برگزاری انتخابات علاوه بر پرداختن به چهار راهبرد مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اجرای صحیح، دقیق و به موقع انتخابات است، لذا باید مانورهای انتخاباتی با جدیت بیشتری از سوی فرمانداران پیگیری شود.

جوهری همچنین از فرمانداران خواست تا گزارش اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی خود را جهت انعکاس به وزارت کشور به دبیرخانه ستاد انتخابات ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار