تقدیر از خبرنگار پانا در دومین دوره جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه(س)

قم (پانا) - خبرنگار پانای استان قم در آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه(س) مورد تقدیر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۵۹۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از خبرنگار پانا در دومین دوره جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه(س)

آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره زائران کریمه(س) و جشن اعیاد شعبانیه با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مسئولان و منتخبان این جشنواره رسانه ای در تالار شهید آوینی ساختمان ملل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گفته حمیدرضا جعفرزاده، دبیر دومین جشنواره زائران کریمه(س)، این جشنواره از 14 اسفند 1401 لغایت 30 فروردین 1402 با شرکت 30 رسانه استان و تعدادی از کانال ها و صفحات فضای مجازی برگزار و بیش از 50 اثر در بخش خبرنگاران دریافت شد.

وی افزود: در بخش خبر محمد جهانگیریان و حسین حسینی طلب، در بخش گزارش هیفا پردل، رضا علیمحمدی و اعظم ربانی به ترتیب رتبه اول تا سوم، در بخش اینفوگرافی مهدی هواسی و در بخش مصاحبه شیما احمدزاده جزو برگزیدگان این جشنواره بودند.

مائده عسکری خبرنگار و عکاس خبرگزاری پانای استان قم نیز در جشنواره فوق مورد تقدیر قرار گرفت.

جعفرزاده ادامه داد: در بخش رسانه ها خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و مهر به ترتیب رتبه اول تا سوم، در بخش پایگاه های خبری قم پرس، تابناک قم و قم‌نا رتبه اول تا سوم و در بخش فضای مجازی کانال های قم آنلاین، نیروگاه تایمز و خبر فوری قم رتبه اول تا سوم را کسب کردند؛ همچنین در بخش ویژه جشنواره نیز از خبرگزاری شبستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، تقدیر به عمل آمد.

در این آیین، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استاندار قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مصطفی مولایی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مقدس قم و مهدی توکلیان مدیرکل نهاد کتابخانه های استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار