معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس خبر داد:

شاهکار دختران دانش‌آموز دوومیدانی‌کار استان فارس در کشور

دانش‌آموز استان فارس، قهرمان قهرمانان شد

شیراز (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: دانش‌آموزان دختر دوومیدانی کار دوره دوم متوسطه این استان در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شدند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شاهکار دختران دانش‌آموز دوومیدانی‌کار استان فارس در کشور

سیدکاظم حسینی اظهار کرد: سی‌وچهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم سراسر کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره ۲۶ شهید و ۱۰۹ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: تیم دوومیدانی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه استان فارس با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و با احتساب ۶۰۰ امتیاز موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در ماده ۱۰۰ متر با مانع، دانش‌آموز نسیم آراسته با ثبت رکورد ۱۵ ثانیه و ۱۳ صدم ثانیه عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کرد و در ماده پرش طول نیز با رکورد ۵ متر و ۹ سانتی‌متر صاحب مدال نقره شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در این رقابت‌ها نسیم آراسته از فارس باکسب ۱۴۳ امتیاز موفق به کسب عنوان امتیازآورترین ورزشکار و قهرمان قهرمانان رشته دوومیدانی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم کشور شد.

حسینی همچنین به افتخارآفرینی سایر اعضای تیم دوومیدانی دختران دانش‌آموز متوسطه دوم فارس در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در ماده ۳۰۰ متر با مانع نیز دانش‌آموز پریا پرویزپور صاحب مدال طلا شد و در ماده ۲۰۰ متر نیز دانش‌آموز مبینا کریمی به مدال نقره رسید.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در ماده رله امدادی، دانش‌آموزان فریبا ابراهیمی، مبینا کریمی، پریا پرویزپور و نسیم آراسته به مدال برنز دست یافتند.

حسینی خاطرنشان کرد: نسیم آراسته، پریا پرویزپور، مبینا کریمی، فریبا ابراهیمی، منصوره نوروزی و غزل دهقان به مربیگری و سرپرستی زهره فتحی و محبوبه یوسفیان اعضای تیم دوومیدانی فارس در این رقابت‌ها بودند.

وی با بیان اینکه مسابقات دوومیدانی دختران دانش‌آموز متوسطه دوم کشور از ۱۹ لغایت ۲۲ بهمن در اصفهان برگزار شد، افزود: سی‌وچهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان متوسطه دوم کشور در رشته‌های بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، شطرنج، دوومیدانی و بدمینتون از تا ۹ اسفند به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار