رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی فارس خبر داد:

کسب سه مدال رنگارنگ توسط دانش‌آموزان ژیمناست کار فارس در مسابقات آموزشگاه های کشور

شیراز (پانا) - رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی فارس گفت دانش‌آموزان عضو تیم ژیمناستیک دوره ابتدایی استان فارس توانستند سه مدال رنگارنگ مسابقات آموزشگاه های کشور را کسب کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب سه مدال رنگارنگ توسط دانش‌آموزان ژیمناست کار فارس در مسابقات آموزشگاه های کشور

ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: مسابقات ژیمناستیک آموزشگاه های کشور در دوره دوم ابتدایی درشهر سنندج استان کردستان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی فارس گفت: علی محمدی دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی توانست در وسیله بارفیکس مقام سوم را کسب کند.

زیدآبادی نژاد گفت:ایمان رحیمی دانش‌آموز در پایه ششم ابتدایی استان توانست در وسیله حرکات زمینی مقام اول و در وسیله خرک حلقه نیز مقام دوم را کسب کند.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی ‌آموزش و پرورش فارس گفت: این دانش‌آموز ورزشکار متاسفانه باتوجه به آسیب جدی که از ناحیه آرنج در وسیله بارفیکس پیدا کرد از ادامه رقابت‌ها کنار رفت و با وجود شایستگی در سه وسیله باقیمانده نتوانست شرکت کند و در حالی که شانس بالای کسب مدال قهرمان قهرمانان را داشت اما این مقام را از دست داد.

زیدآبادی نژاد اظهار کرد: دانش‌آموزان؛ ایمان رحیمی و علی محمدی با عملکرد بسیار خوب در این رقابت‌ها به اردوی استعدادیابی تیم ملی ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی فارس به اسامی تیم ژیمناستیک دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی استان فارس اشاره کرد و گفت: دانش ‌آموزان ایمان رحیمی، علی محمدی، عرفان محمدی، ماهان رستمی و ماهان تیموری به مربیگری و سرپرستی احمدعلی شاهسونی و علیرضا منصوریان اعضای تیم فارس در این رقابت ها بودند.

زیدآبادی نژاد گفت: محمدمهدی ابراهیمی از معلمان استان فارس نیز به عنوان داور مسابقات کشوری در این دوره از رقابت ها حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار