تبیین دستاوردهای انقلاب با راوی دفاع مقدس در مدرسه مبارکه شهر زیارت

شیروان(پانا)_ دستاورد انقلاب اسلامی ایران با بیان راوی دفاع مقدس در مدرسه مبارکه شهر زیارت تبیین شد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای انقلاب با راوی دفاع مقدس در مدرسه مبارکه شهر زیارت

محسن رهی از راویان دفاع مقدس در جمع دانش آموزان مدرسه مبارکه شهر زیارت چنین گفت: امام خمینی(ره) انقلاب کرد تا مبانی انقلاب را بین مردم اشاعه کند. مبانی انقلاب چیزی جز یکتاپرستی خدا و همان لا اله الا الله نیست. او آمد تا استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در کشور ایران گسترش دهد و عدالت را برای همه قرار دهد.

وی اظهار کرد: درزمان پیش و پس از انقلاب موانع زیادی داشتیم که این موانع همچون جنگ با عراق، دشمنی شوروی و آمریکا، ترور شخصیت های مهم مثل رئیس جمهور و نخست وزیر و فرار رئیس جمهور بنی صدر و کمبودها بود، اما ما با دست خالی و نیروهای کم و ایمان به خدا توانستیم در جنگ نابرابر پیروز شویم

رهی افزود: در این صورت بود که رهبر ما امام خمینی(ره) بیان کرد خرمشهر را خدا آزاد کرد و رهبرمان کار را برای رضای خدا انجام داد و یک بار هم از انقلاب پشیمان نشدند و با وجود مشکلات و تحریم ها چنین بیان داشتند که آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

راوی دفاع مقدس گفت: ثمره این انقلاب دستاوردهایی است که ما با این همه مشکلات کسب کردیم مثل افزایش پزشک و فرستادن پزشک به خارج از کشور و افزایش رفاهیات و افزایش خدمات برق و اب و گاز حتی به روستای دور دست و افزایش تجهیزات دفاعی همچون موشک است.

محسن رهی خاطر نشان کرد: در بحبوحه جنگ، حتی کشورهای خارجی به ما فشنگ هم نمی دادند اما هم اکنون با رشد علمی و دفاعی ما هم اکنون توانایی ساخت موشک های دفاعی را داریم که دیگران به سمت خرید این موشک ها از ما تمایل دارند.

خبرنگار نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار