سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن:

ملت ایران به دشمن‌شناسی کامل رسیده و اقتدار و بلوغ خود را به جهانیان نشان می‌دهد

ملارد (پانا) - سرپرست فرماندار شهرستان ملارد، در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، مردم ایران را ملتی آگاه خواند که به یک دشمن‌شناسی کامل رسیده و با وجود سم‌پاشی و دروغ پراکنی‌ها، اقتدار و بلوغ خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران به دشمن‌شناسی کامل رسیده و اقتدار و بلوغ خود را به جهانیان نشان می‌دهد

امین اسدی، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، در جمع راهپیمایان ملاردی ضمن تبریک دهه فجر و اعیاد شعبانیه قدرت اصلی ایران را حضور مردم برشمرد و بیان کرد: این مردم غیور و همیشه در صحنه، هرگاه احساس کردند برای حفظ نظام به حضور آن‌ها نیاز است به میدان آمده و دشمنان را مأیوس و ناامید می‌کنند.

اسدی، در ادامه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، در جهان بی‌نظیر است و مردم ولایت‌مدار، پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند. پایبندی به مبانی انقلاب و حرکت انقلابی یکی از مهم‌ترین مبانی انقلاب است. حرکت عقلانی انقلاب، هدف‌گیری آرمان‌های بلند، عدم ناامیدی و توجه به آرمان‌ها از ضروریات است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از استقبال باشکوه مردم در این راهپیمایی قدردانی نمود و عنوان کرد: حضور حماسی و انقلابی شما مردم شهیدپرور و همیشه در صحنۀ شهرستان ملارد در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پـر افتخار این شهرستان را رقم زد. شما دانش‌آموزان، فرهنگیان و مردم غیور این شهرستان ثابت کرده‌اید که با حوادث و فراز و نشیب‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، هرسال مستحکم‌تر از سال‌های قبل در حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی خواهید کرد.

وی به انتخابات ۱۱ اسفند نیز اشاره کرد و افزود: دشمن تمام توان خود را برای کاستن از حضور مردم در پای صندوق‌های رای به کار بسته که مطمئنا با بصیرت و آگاهی، این نقشه دشمنان نیز، نقش بر آب خواهد شد. به یقین انتخابات ۱۱ اسفند، نمایشی از عزم و اراده ملت در پشتیبانی از نظام اسلامی خواهد بود و در این زمینه هیچ‌کس حق ندارد ناامیدی و دلسردی را در جامعه رواج دهد.

در ادامه، سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: انقلاب اسلامى رخدادی بى‌نظیر در دوران معاصر و بیانگر تجلی اراده ملت ایران در تحقق آرمان‌های به حق خود است که سرچشمه آثارى بس شگرف در ابعاد فرهنگى، سیاسى، اجتماعى، اقتصادى در داخل و خارج از ایران گردید و باعث پیشرفت‌های چشمگیر کشور در همه ابعاد شد و امروزه ایران یکی از کشور‌های پیشرفته در سطح جهان است.

وی در ادامه گفت: به یقین شجره طیبه این انقلاب با بهره گیرى از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینى مردم خستگی ناپذیر و فداکار ایران و با تکیه بر ریشه‌هاى استوار فرهنگى، سیاسى و اجتماعى ملت همیشه سربلند ایران بارور و پرثمر شده است و قطعا حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این انقلاب گسترده‌تر می‌شود و می‌توانیم آن‌ را به نسل‌های بعدی نیز منتقل کنیم.

تیموری‌راد، ضمن تأکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب افزود: یوم‌الله ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی است تا به یاد داشته باشیم این انقلاب ثمره خون شهیدان گرانقدری است که به برکت فداکاری آنان، این کشور از اقتدار و استقلالی بی‌همتا بهره‌مند است و ضرورت دارد از این امانت به خوبی پاسداری شود و امروزه دانش‌آموزان کشور ایران باید با تلاش خود امانت‌دار این گنجینه بزرگ باشند.

خبرنگاران: بتول رحیمی، فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار