راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اردبیل برگزار شد

بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷، نمادی از پایان تحقیر تاریخی ملت ایران در برابر استعمارگران خارجی است، روزی که استقلال از اجانب را برای کشور به ارمغان آورد و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی برای مردم و کشور شد؛ فرصتی که پس از سال‌ها تحمل خفقان دوران دیکتاتوری پهلوی پدید آمد تا به‌واسطه آن، صدای واقعی ملت ایران شنیده شود. حضور میلیونی مردم ایران در عید پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که پاسداشت این روز، یک سرمایه بزرگ و تمام نشدنی است؛ در واقع بیست و دوم بهمن، در طول همه این سال‌ها، نمادی از پای‌کار بودن مردم برای انقلاب‌اسلامی است. راهپیمایی‌ای که حضور مرد و زن، از سالخورده و جوان تا نوجوان و کودک، نشان از هم‌عهدی همه نسل های ایران برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های مقدس آن دارد و آمادگی برای مقابله با نقشه‌های مختلف دشمنان علیه این آب و خاک را مقابل چشم همه جهان به نمایش می گذارد.

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل به همراه جشن‌های باشکوه ،همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

پیر، جوان، نوجوان، کودک، زن و مرد همه آمده‌ بودند تا دین خود را به انقلاب، آرمان‌های انقلاب، امام راحل، رهبر عظیم الشان انقلاب ادا کنند.

قشرهای مختلف مردم، بویژه دانش آموزان، فرهنگیان ، اعضای سازمان دانش آموزی همه در ایستگاه سرعین اردبیل طبق قولی که به هم داده بودند جمع شده بودند تا در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال نیز حضور باشکوهی داشته باشند.

شرکت کنندگان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس‌هایی از حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می دادند و بار دیگرضمن تجدید میثاق با امام راحل و شهدا بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید کردند.

امروز مردم شهید پرور وولایت مداراردبیل در کنار هم با وحدت مثال‌زدنی گرد هم آمدند تا به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنند که هرگز در برابر جیره خواران استکبار کم نخواهند آورد و در کنار هم برای ادامه راه تلاش خواهند کرد.

همزمان در شهرهای مشگین شهر، خلخال، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی، بیله سوار، سرعین ، نیر ، نمین، هیر و کوثر استان اردبیل هم مردم با حضور در محل‌های اعلام شده با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهد کردند.

حضور مردم با خانواده‌های خود از نکات بارز این راهپیمایی باشکوه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار