باصدور بیانیه های جداگانه ای عنوان شد

اعلام آمادگی مردم استان اردبیل برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری پانا،مسوولان ادارات ، نهادها ، گروه ها و مردم استان اردبیل با صدور بیانیه های جداگانه ای برای حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کردند.

کد مطلب: ۳۱۵۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،استاندار اردبیل ، امام جمعه ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اردبیل هم در بیانیه هایی از مردم خواستند با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر پشتیبانی خود از این نظام اسلامی و ولایت فقیه را به منصه ظهور برسانند.

کارکنان ادارات ، فرهنگیان ، دانشجویان ، دانش آموزان ، اصناف ، بازاریان در بیانیه های جداگانه ای با اشاره به این که دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ کشور و نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران است اعلام کردند که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری پشت این انقلاب ایستاده و با شعارهای برآمده از فطرت انسانی و شعار محوری استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل نیز گفت: مراسم نورافشانی به مناسبت دهه فجر 21 بهمن ساعت 9 شب در محل ورودی مجتمع توریستی شورابیل اردبیل برگزار می شود.

رحیم افلاکی افزود: در این مراسم علاوه بر نورافشانی بانک الله اکبر سر داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن همزمان ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از ایستگاه سرعین اردبیل شروع شده و تا بازار ادامه خواهد داشت.

گفتنی است:ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان های استان اردبیل نیز در پیام هایی بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرده و خواستار تقویت نظام جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار