تجدید میثاق مدیران و کارکنان ‌سمپاد با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)

تهران (پانا) - کارکنان ستادی، مدیران، معلمان و دانش آموزان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام رهبری (مدظله العالی) در آستانه سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۷۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق مدیران  و کارکنان ‌سمپاد با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، در روز بیست و یکم بهمن ۱۴۰۲ و همزمان با ایام مبارک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان و مدیران حوزه ستادی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و همچنین معلمان و دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان به حرم مطهر حضرت امام راحل(ره) در بهشت زهرای تهران عزیمت کردند و با نثار گل و قرائت زیارت نامه تجدید میثاقی مجدد با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران داشتند.

در این آیین الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان‌ و همچنین کارکنان، مدیران و معاونان سازمان به همراه دانش‌آموزانی از مدارس سمپاد نا‌حیه یک و دو شهرستان ری و اسلامشهر حضور داشتند.

همچنین در این مراسم مسعود بهرامی، مدیر‌کل آموزش و پرورش و محمد هداوند، رئیس اداره استعدادهای درخشان شهرستان‌های تهران و جمعی از مدیران مدارس سمپاد حضور داشتند.

پس از پایان مراسم‌ یاوری با حضور در جمع دانش آموزان به ذکر بیانات مقام معظم رهبری در مورد حفظ و صیانت از سرمایه‌های انسانی به ویژه دانش‌آموزانی با استعدادهای برتر اشاره کرد و به بحث و تبادل نظر با دانش‌آموزان حاضر در این مراسم درباره مسائل و مشکلات مدارس سمپاد پرداخت‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار