قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر:

پیام «بهمن» حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزّت و سربلندی ایران است‌

تهران (پانا)‌ - قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در آستانه جشن چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور در راهپیمایی 22 بهمن، از مردم فهیم کشور برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام «بهمن» حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزّت و سربلندی ایران است‌

متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خدا
وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که‌ چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، در مقابل استکبار شرق و غرب مردانه ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند.

مردم با بصیرت ایران که در پایبندی به عهد و پیمان سرآمد روزگار هستند، قطعاً صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حرکت الهی به نهضت صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) گره بخورد.

اکنون که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد علی‌رغم تمام فشارها و محدودیت‌هایی که نظام‌های استکباری برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند، این نظام به لطف الهی و با رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری (‌مد ظله العالی‌) توانسته است با اقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت همچنان پرچم‌دار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری باشد.

این روزهای مبارک، فرصتی است که به یاد آوریم امنیت، استقلال و قدرت ایران امروز، مرهون خون شهدای عزیزی است که درخت تناور این انقلاب، با خون آنان سیراب گشته است. در این چهل و پنج سال انقلاب اسلامی، گام‌های بلند و استواری در راستای خودکفایی برداشته و آنچه در مقطع حساس کنونی باید به آن توجه داشت حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزّت و سربلندی کشور عزیزمان است.

بار دیگر در این ایام بر روح ملکوتی امام راحل (ره) درود می‌فرستیم و یاد و نام همه شهیدان و مجاهدانی که در پیروزی انقلاب و سپس در استقرار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش آفریدند را گرامی می‌داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار