برگزاری جلسه بصیرتی فرهنگیان‌ بسیجی آموزش و‌ پرورش چناران

چناران (پانا) - جلسه بصیرتی فرهنگیان بسیجی شهرستان چناران با حضور پرشور فرهنگیان آموزش و پرورش چناران در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش چناران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بصیرتی فرهنگیان‌ بسیجی آموزش و‌ پرورش چناران

دکتر مهدی قزوینی استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی و سخنران جلسه در مراسم حاضر شد و ضمن تبریک آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی گفت: ازانقلاب‌ اسلامی به عنوان انقلاب فراگیر در جهان نام برده می شود وبه اقرارخود اندیشمندان غربی این انقلاب چکیده حرکت همه انبیاء الهی تا به امروز هست، در کنار تمامی دستاورد هایی که به آن ها دست پیدا کرده است، این انقلاب دچار آسیب هایی هست که به آن عارض شده است که باید تلاش کنیم این آسیب هارا برطرف کنیم.

وی همچنین بیان کرد: لازمه ایجاد یک فردای روشن در حال حاضر جنگ شناختی است که دشمن با استفاده از ابزار رسانه به ما اجازه نمی دهد که واقعیات جامعه راببینید و براساس آن تصمیم بگیرید،دشمن با جنگ شناختی ازطریق رسانه به دنبال این است که اثبات کند نظام دینی کارآیی و توانمندی لازم را ندارد.

در ادامه مهدی قزوینی خاطر نشان کرد: بزرگترین معضل کنونی کشور ما 5 ابر چالش هست که بزرگترین آن ساختار غلط بانکی کشور است.

وی گفت: دومین چالش نظام اقتصادی کشور ما اصلاح ساختار مالیات کشور هست که الحمدالله در این دولت گام های موثری در جهت اصلاح ساختار مالیات برداشته شده است.

ایشان سومین ابر چالش اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران رابحث انرژی دانست که دولت با ایجاد زیر ساخت ها و جلوگیری از قاچاق سوخت در صدد حل این مشکل نیز هست.

قزوینی چهارمین ابر چالش اقتصادی ایران اسلامی را بحث عدم توازن در حوزه دفترچه بودجه ریزی دانست که بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب مهم ترین وظیفه دولت ها اصلاح ساختار دفترچه بودجه ریزی می باشد و آخرین ابر چالش اقتصادی ایران اسلامی بحث محیط زیست می باشد.

وی در پایان وظیفه مهم و اصلی مجلس را قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن دانست و شاخصه نماینده اصلح را، داشتن دوبال دانست که یک بال علم و سواد و تخصص وبال دیگر تعهد، خدامحوری و خداترسی اومی باشد که اگر این ها را داشت منجر به این می شود که یک مجلس با رویکرد انقلابی تشکیل شود، که بدنبال حق مردم باشد.

وی حضور پرشور در انتخابات و انتخاب درست با داشتن شاخص های برتر انقلابی که خود می تواند بستر رشد و تعالی کشور را فراهم سازد را خواستار شد.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار