با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت؛

افتتاح و بازدید مدارس انقلاب ناحیه۲ بهارستان/فیلم

بهارستان دو(پانا)- آیین افتتاحیه مدارس انقلاب ناحیه دو بهارستان در مدرسه نمونه‌دولتی پسرانه شهدای علم و فناوری و بازدید از برخی از دبیرستان‌های دیگر این ناحیه با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و بازدید مدارس انقلاب ناحیه۲ بهارستان/فیلم

طرح دانش‌آموزی مدرسه انقلاب که زیرنظر اتحادیه انجمن دانش‌آموزی کشور دوازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند، افتتاحیه آن در دهه فجر در سراسر کشور کلید خورد.

قرار بر این است منتخبین استان‌ها به یک رویداد تربیتی و تشکیلاتی ملی با عنوان «راویان تمدن» دعوت شوند؛ شایان به ذکر است که شهرستان‌های استان تهران یکی از پرمحتواترین استان‌ها در برگزاری طرح مدرسه انقلاب بوده است‌.

این طرح در راستای شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل‌و‌پنج سال اخیر به دانش‌آموزان و تشویق آنان برای صعود به نوک قله موفقیت برای کشورمان آغاز به کار کرد و با استقبال چشم‌گیری از سوی دانش‌آموزان مواجه شد

آیین افتتاحیه طرح مدرسه انقلاب در دبیرستان نمونه‌دولتی پسرانه شهدای علم و فناوری روستای اورین با حضور مدیرکل اتحادیه انجمن دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولین استانی و منطقه‌ای برگزار شد و بازدید از سایر مدارس انقلاب از جمله هنرستان دخترانه تقوی پیشگان و... نیز با حضور شاخص مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان صورت گرفت.

در ادامه گزارشی از برگزاری این طرح در ناحیه دو بهارستان خواهیم دید.

دانش آموز خبرنگار؛ حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار