رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت

رونمایی از دستاوردهای دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته

مشهد(پانا)- رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت:در دومین رویداد ملی روایت پیشرفت ، از دستاوردهای دولت سیزدهم در دوسال گذشته در قالب نمایشگاهی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از دستاوردهای دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته

حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت درباره این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی است تا مردم و اقشار مختلف بدانند دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته چه دستاوردها و پیشرفت‌هایی داشته است.

وی ادامه داد: هدف از این نمایشگاه، امیدآفرینی و تبیین خدمات دولت برای مردم است و در آن، مقایسه‌ای بین عملکرد دو ساله دولت سیزدهم و سال‌های قبل انجام می‌شود.

وی در پایان از اقشار مختلف مردم، اساتید دانشگاه‌ها، خدام رضوی و زائران امام رضا(ع) جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

در ادامه جواد بهشتی پور مدیر روابط عمومی و رسانه ی مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت:نمایشگاه روایت پیشرفت در اصل نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم دولت حضرت آیت الله رئیسی به نمایش گذاشته شده یعنی آنچه که در این ۳۰ماه خدمت گذشته اتفاق افتاده در کشورمان و از اتفاقات خوبی که برای مردم رقم زده شده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد:حدود ۱۱وزارت خانه در این نمایشگاه حاضر هستند و هر کدام دست آوردهای خاص وزارت خانه ی خودشان را در کنار محتواهای خوب و اطلاعات غنی به نمایش می گذارند.

وی گفت:حضرت آقا در دیدار اخیرشان در همین نمایشگاه که در دهه ی فجر اتفاق افتاد ناراحت بودند که چرا مردم مطلع نیستند از اقدامات انجام شده در دولت که اطلاع داشتند از این موضوع مسلما موجب امید آفرینی می شود و این امید خیلی مهم است و نسبت به آینده خوش بین تر و مصمم‌تر خواهند شد.

وی در پایان گفت:حضرت آقا فرمودند که باید با توان مردم کار انجام شود و مشکلات حل شود و این امید کمک می کند که انشالله مردم پای کار بیایند و زمینه ی جامعه ی اسلامی و تمدن اسلامی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار