داور بخش داستانی بلند چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد:

فیلم های آموزشی بر اساس گروه های سنی طبقه بندی شود

خبرگزاری پانا: داور بخش داستانی بلند چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: به اعتقاد من برای تاثیرگذاری بیشتر فیلم های آموزشی باید این آثار بر اساس گروه های سنی کودک و نوجوان طبقه بندی شود.

کد مطلب: ۱۴۴۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، انسیه شاه حسینی کارگردان در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، اظهار کرد: آموزش و پرورش برای رونق جشنواره بین المللی فیلم رشد و هم چنین رونق فیلم سازی در زمینه علمی آموزشی، باید به شکل حساب شده تری وارد میدان شود و با در اختیار گذاشتن بودجه تولید این گونه آثار سینمایی، به فیلم سازان جوان سفارش دهد.

وی افزود: وضعیت امروزه جشنواره بدین شکل است که فیلم سازان به صورت کاملا مستقل و از روی علاقه خود فیلمی تهیه می کنند که در صورت هم خوانی با چارچوب جشنواره به این رویداد راه می یابد. این اتفاق مثبت است اما ما به ایجاد انگیزه برای تولید مستمر فیلم های آموزشی نیاز داریم.
این داور چهل و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد، ادامه داد: به اعتقاد من یک اتفاق دیگری که باید در این زمینه بیافتد، طبقه بندی آثار بر حسب گروه سنی کودکان و نوجوانان شبیه به آن چه که در حوزه ادبیات رخ داده، است تا در این صورت شاهد نظم و تاثیرگذاری بیشتری باشیم.
وی در پایان ضمن ارزیابی مثبت از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد، بر تشویق و حمایت از فیلم سازان این عرصه تاکید کرد.
چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد 3 تا 10 آبان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار