عزت‌اللهی: انتخاب داور کویتی جای سئوال دارد

اتحاد در اردوگاه یوزها برای شکست میزبان

تهران (پانا) - بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با انتقاد بر انتخاب داور کویتی برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران - قطر، بر موج اتحاد در تیم ملی برای شکست تیم فوتبال قطر تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
عزت‌اللهی:  انتخاب داور کویتی جای سئوال دارد

سعید عزت‌اللهی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، نخست با تبریک به قطری‌ها نسبت به برگزاری جام هجدهم بعد از موفقیت در میزبانی جام جهانی و صعود انابی‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: قطر مدافع عنوان قهرمانی، انگیزه بالایی برای تکرار قهرمانی جام هفدهم در رویداد هجدهم جام ملت‌ها دارد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه بازی با تیم فوتبال قطر، دیداری سخت برابر تاریخ‌سازی ایران در جام هجدهم است، تصریح کرد: شکست ارزشمند ژاپن، با همه شیرینی‌ای که داشت برای ما تمام شده و ما فردا می‌خواهیم با تمام وجودمان مقابل قطر بازی کنیم و برای مردممان بجنگیم و موجبات شادی را فراهم کنیم.

عزت اللهی با انتقاد بر انتخاب داور کویتی برای دیدار تیم ملی فوتبال ایران - قطر، تأکید کرد: این انتخاب عجیب است، انتظار داشتیم داوری خارج از منطقه خلیج فارس قضاوت این دیدار را بر عهده بگیرد، امیدواریم در آینده نسبت به این موضوعات فکری شود.

عزت‎‌اللهی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران قوی به لحاظ فنی است، گفت: بار فنی بالایی دارند و تیم ملی فوتبال ایران از نیمکت تا بازیکنان داخل زمین برای شکست قطر متحد هستند.

عزت‎‌اللهی با تأکید بر اینکه ما در تیم بزرگ ایران به مدل انتخاب داور این دیدار فکر نخواهیم کرد، شکست قطر و صعود به فینال را هدف‌گذاری کردیم، تصریح کرد: می‌خواهیم دل هواداران را با کسب عنوان قهرمانی در جام هجدهم شاد کنیم. پس از بازی با ژاپن در رختکن صحبت کردند. خود ما بازیکنان نیز با توجه به تجربه‌ای که داریم می‌دانیم اگر بخواهیم در باد برخی از بازی‌ها و شادی هایش بخوابیم، قطعا بعدش حسرت می‌خوریم.

وی عنوان کرد: با وجود تمام لحظات قشنگ بازی ژاپن و همه فداکاری‌هایی که تیم ملی، اعضا و کادرفنی اش انجام دادند، برای ما تمام شد. از روز گذشته، تمام تمرکز و توانمان را برای بازی با قطر گذاشته ایم.

ملی پوش تیم فوتبال کشورمان با تأکید براینکه کادر فنی دنبال پوشش اشتباهات مقابل ژاپن هستند، اظهار داشت: تنها به شکست قطر در این بازی می‌اندیشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار