۳۶ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در تربت جام افتتاح شد

تربت جام (پانا) - افتتاح ۳۶ مرکز آموزش فنی و حرفه ای   با حضور فرماندار شهرستان،معاون فنی و حرفه ای استان و مشاور امور بانوان  فرمانداری شهرستان در تالار وحدت تربت جام به میزبانی  اداره فنی و حرفه ای برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۶ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در تربت جام افتتاح شد

معاون آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی فنی حرفه‌ای خراسان رضوی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت :سازمان فنی حرفه‌ای متولی آموزش‌های غیر رسمی در کشور است ،وظیفه اصلی ما توانمندسازی و ارتقای مهارت افراد است .

ابوالفضل خبازی افزود :به لحاظ تعهدات آموزشی در سطح استان ۳۰ میلیون نفرساعت تعهدات آموزشی داریم همچنین در سطح استان نزدیک به ۲۵۷۰ آموزشگاه آزاد ۴۵ مرکز دولتی که با بهره گیری از آنان تا الان صددرصد تعهدات آموزشی سطح استان تحقق پیدا کرده است و نزدیک به ۲ هزار نفر توانستند از آموزش‌های مهارتی ما استفاده کنند.

وی در ادامه بیان کرد :جامعه مخاطب ما ۱۹ گروه هدف دارد که شامل زنان خانه‌دار، روستاییان، دانشجویان و ... می‌باشند.

ابوالفضل خبازی گفت: در حال حاضر دو برابر آموزش‌های ما به بخش خصوصی واگذار شده که با توجه به رویکردی که دولت سیزدهم دارد واگذاری آموزش‌ها به بخش خصوصی جز اولویت‌های کاری ما قرار گرفت.

در ادامه فرماندار تربت جام ضمن تشکر از فعالین حوزه فنی حرفه‌ای گفت گفت: یکی از مهم‌ترین پایه‌های ایجاد شغل مهارت آموزی است که با تلاش و کوشش و آموزش‌هایی که اگز تلاش شما نبود چه بسا این اتفاق خوب در حوزه پرداخت تسهیلات اتفاق نمی‌افتاد.

خبرنگار پانا: ریحانه شعیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار