رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خبر داد:

تدوین و ارائه بسته جامع حمایتی ۵۵ بندی ویژه کودکستان‌ها به دولت

اهواز (پانا) - رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از تدوین و ارائه بسته جامع حمایتی ۵۵ بندی ویژه کودکستان‌ها به دولت جهت بررسی و تصویب خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تدوین و ارائه بسته جامع حمایتی ۵۵ بندی ویژه کودکستان‌ها به دولت

مجتبی همتی‌فر در نخستین گردهمایی موسسین کودکستان‌های استان خوزستان با اشاره به اینکه دفاع از حقوق کودکان را وظیفه خود می‌دانیم، اظهار کرد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در بسته حمایتی جامع که به دولت ارسال شده ۵۵ بند در حوزه حمایت کودکستان‌ها، مربیان، زیرساخت‌ها، سلامت و تغذیه کودکان تکالیفی را تعیین کرده که در کمیسون مجلس تصویب شده و در نوبت بررسی هیات دولت است.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، نقطه عطفی برای حل مشکلاتی بود که بشر، قرن‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کرد.

همتی‌فر افزود: اگرچه همه مشکلات برطرف نشده اما دور از انصاف است که کسی مدعی شود تمام مشکلاتی که قرن‌ها با آن مواجه بودیم ظرف چند دهه به طور کامل حل شود.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: در ایام دهه فجر باید به یاد آوریم چه هدفی داشتیم و در راستای آن تلاش کنیم و در عین حال نگاهی نیز به پشت سر داشته باشیم و بدانیم چه مسیری را طی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، نتیجه دغدغه مقام معظم رهبری در این حوزه بود، خاطرنشان کرد: تشکیل این سازمان، نقطه عطفی بود که نشان می‌دهد نظام جمهوری اسلامی ایران برای دوران کودکی و مسائل این حوزه دغدغه‌مند است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در دولت سیزدهم همچون نهالی، پا گرفته و با تمام نقص‌ها، رشد قابل توجهی داشته است. امیدواریم سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به زودی جزئی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برای پیشرفت به اهتمام جمعی نیاز دارد، گفت: در 2 سال و نیم اخیر که از عمر تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک می‌گذرد همواره شاهد 2 نوع تلاش بوده‌ایم که بخشی از این تلاش‌ها در راستای استقرار و تثبیت سازمان و بخشی دیگر ساماندهی وضع موجود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار