«دو روز دیرتر» امیدِ روز اول جشنواره

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «دو روز دیرتر» اصطلاحا جز فیلم‌های حال خوب کن (Good feeling movie) محسوب می‌شود که در روز اول جشنواره توانست برخلاف دیگر فیلم‌ها، نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
«دو روز دیرتر» امیدِ روز اول جشنواره

دو روز دیرتر، قصه‌ای با حال و هوای شیرین و رمانتیک که زندگی در آن جریان دارد. غم، شادی، استرس، اضطراب و همه حس‌های طبیعی که هر انسانی دارد؛ در فیلم وجود دارد و با دنیای واقعی فاصله‌ای ندارد. «بنیاد فرهنگی روایت فتح» در اقدامی جسورانه با یک موضوع عاشقانه و کمدی که در زمانِ حال می‌گذرد؛ در تهیه و تولید این فیلم مشارکت داشته است.

لوگوی «بنیاد فرهنگی روایت فتح» که در ابتدای فیلم آمد؛ عده‌ای شاید گمان کردند؛ قرار است فیلمی با مضمونِ جنگی، تاریخ معاصر و یا با تمِ مذهبی تماشا کنند؛ که مخاطبان مواجه شدند با فیلمی رمانتیک و مفرح با تمرکز بر موضاعاتِ روزِ اجتماعی.

فیلم مخاطب را فریب نمی‌دهد که بخواهد با شیوه روان شناسی زرد و دیالوگ‌های انگیزشی به آنان امید و شادی واهی دهد. داستان با واقعیت مماس است؛ در «دو روز دیرتر»، هم با مرگ سر و کار داریم و هم با به دنیا آمدن و زندگی...!

شخصیت‌های اصلی داستان پسر و دختری جوان و جویای نام هستند که باید برای زندگی‌شان بجنگند و با ناامیدی‌ها و امیدواری‌ها مسیر و هدف‌شان را دنبال کنند.

بازیگران این فیلم غلو شده بازی نمی‌کنند؛ موقعیت‌های فیلم و دیالوگ‌ها به اندازه‌ کافی استاندارد است؛ که مخاطب را با خود همراه کند و از آن‌ها خنده بگیرد.

فیلم در موقعیت‌های کمیک خود؛ به سمت ابتذال نمی‌رود و اثری خانوادگی با شوخی‌های به روز و استاندارد است.

سینا مهراد و پردیس احمدیه به عنوان زوج جدید سینما؛ همراه با فرهاد آییش ترکیبِ بازیگرانِ متفاوت و جذابی را تشکیل داده‌اند.

از دیگر نکات قابل توجه فیلم طراحی صحنه و تدوین فیلم است که سطح کیفیت قابل قبولی در سطح جشنواره فیلم فجر دارند و فیلم به نسبت ریتم مناسبی دارد. طراحی صحنه آن نیز به حال و هوای داستان قوت زیادی می‌بخشد.

فیلم سینمایی «دو روز دیرتر» به کارگردانی اصغر نعیمی در چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش سودای اصلی سیمرغ حضور دارد و پتانسیل آن را دارد که در چند بخش نامزد دریافت سیمرغ باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار