افتتاح «سینما کیو» خرم آباد با پیام رئیس سازمان سینمایی

تهران (پانا) - «سینما کیو» شهر خرم آباد با پیام رئیس سازمان سینمایی کشور افتتاح شد و به چرخه سمفا پیوست.

کد مطلب: ۱۴۴۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح «سینما کیو» خرم آباد با پیام رئیس سازمان سینمایی

به گزارش سازمان سینمایی؛ «سینما کیو» شهر خرم آباد در استان لرستان در راستای عدالت فرهنگی دولت سیزدهم و عزم جدی دولت با عنوان جهاد ملی سینماسازی به منظور بهره‌مندی همشهریان این خطه، امروز (۱۴ بهمن ماه) با پیام رئیس سازمان سینمایی کشور افتتاح شد و به چرخه سمفا پیوست.

در این مراسم که با حضور مسئولان و مدیران استان و استقبال گسترده مردمی برگزار شد متن پیام رئیس سازمان سینمایی کشور توسط اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان قرائت شد.

متن پیام محمد خزاعی به شرح ذیل است:

با عرض سلام و احترام به محضر مردم، هنرمندان و سینماگران استان لرستان

خدا را شاکرم که زنجیره افتتاح سالن‌های سینما در سطح کشور با انرژی و پرتوان و امیدبخش ادامه دارد و در جای جای این سرزمین پهناور، هموطنان عزیز ما از این نعمت و حق مسلم خویش بهره‌مند می‌شوند.

سینما، بی‌تردید، یکی از شاخص‌های مهم توسعه ملی است و ابزاری موثر، کارآمد، آگاهی‌بخش و راهبردی برای اصلاح امور و رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های فرهنگی است. توسعه زیرساخت این نیاز ملی بدون شک، برکات و دستاوردهای گسترده‌ای را به ارمغان خواهد آورد.

امروز، با عزم جدی دولت مردمی و با رویکرد «جهاد ملی سینماسازی» در سازمان سینمایی؛ بیش از گذشته، شاهد روشن شدن چراغ سینماها در مناطق مختلف کشور و انتشار رایحه خوش افتتاح سینما در شهرهای کم‌برخوردار و نیازمند هستیم؛ که این قطعا، حاصل مجاهدت و همت بخش‌های مختلف خصوصی، ارگانی و دولتی است. شایسته می‌دانم از همه دستگاه‌های اجرایی استانی و شهری و همه نهادهای دلسوز و همراه بویژه از سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی کشور که در این نهضت ملی کنار سازمان سینمایی قرار گرفته‌اند قدردانی و تشکر نمایم.

احداث سینما یعنی تامین یکی از پیش‌نیازهای مهم زیست امروزی و توسعه شاخص‌ترین جلوه فرهنگی کشور است و توان بخشی مضاعف به بخشی از جامعه است که توانسته طی چهار‌دهه گذشته با تلاش خانواده بزرگ سینما، اعتبار و تشخص فرهنگی ایران اسلامی را به رخ افکار جهانی بکشاند و پرچم عزیز کشورمان را در بزنگاه‌ها و جشنواره‌های جهانی به اهتزاز در آورد.

در پایان، جا دارد از همراهی مدیران و مسئولان دلسوز و فهیم استان لرستان به خاطر اهتمام به جریان مهم «جهاد ملی سینماسازی» و افتتاح این سینما سپاسگزاری نمایم.

گفتنی است سینما «کیو» خرم‌آباد با ظرفیت ۳۸۰ نفر با بهترین روش‌ها، طراحی و سیستم صوت و تصویر تجهیز و تکمیل شده است.

h

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار