معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استاندار خراسان رضوی:

انفجار نور انقلاب نتیجه محوریت اسلام، رهبری اسلامی و همت مردم بود

خراسان رضوی (پانا) - معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استاندار خراسان رضوی بیان کرد انفجار نور انقلاب نتیجه محوریت اسلام، رهبری اسلامی و همت مردم بود.

کد مطلب: ۱۴۴۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
انفجار نور انقلاب نتیجه محوریت اسلام، رهبری اسلامی و همت مردم بود

حجت الاسلام حجت گنابادی نژادگفت: «چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چیزی جز تحقق وعده الهی نیست؛ خداوند در قرآن مجید میفرماید: اگر در مسیر خدا قدم برداریم پیروزی نصیبمان خواهد شد؛ همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود».

وی افزود: «ما با محوریت اسلام و رهبری اسلامی و همت مردمی توانستیم انفجار نور را از دورانی شاهد باشیم که استبداد همه جا را فراگرفته بود و انتخابات مجالی است که این واقعیت ها را متناسب با اقتضائات بیان کنیم».

حجت الاسلام گنابادی نژاد توضیح داد: «در راستای تبیین انتخابات در جهت اهداف تعلیم و تربیت باید حامی آن باشیم و آنچه داریم پای کار بیاوریم و آغوشمان به ابتکارات و انتقادات نیز باز باشد».

وی تاکید کرد: «در حوزه انتخابات به مرجعیت بسیج تاکید کنیم‌، بسیج صیانتی دارد که می‌شود به آن اعتماد کرد».

او در خصوص راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد: «ما باید الگوی دانش آموزان باشیم و به آنها میدان دهیم؛ راهیان نور یکی از مواردی است که مختص به زمان خاصی نیست باید همیشه فراهم کننده شرایط و پیگیر آن باشیم».

وی در پایان خاطرنشان کرد: «فرهنگیان، دانش آموزان، والدین و مدیریت چهارضلع تاثیرگذار در آموزش و پرورش هستند. باید به همه آنها توجه شود».

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار