نشست دبیران قرارگاه ۱۴ صفر ۲ در آموزش و پرورش شهرستان صالح‌آباد

صالح‌آباد (پانا) - نشست دبیران قرارگاه ۱۴ صفر دو و جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد بهمن ماه با حضور اکثریت اعضا در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست دبیران قرارگاه ۱۴ صفر ۲ در آموزش و پرورش شهرستان صالح‌آباد

یاسر رسولی، مدیر آموزش و پرورش صالح آباد در این جلسه ضمن عرض خوشامد به اعضا و مدعوین مربوطه گفت: حضور سایر نهاد ها در کنار ارگان بزرگ آموزش و پرورش نیاز مبرم است تا راه برای رسیدن به اهداف هموارتر شود.

وی همچنین با ارائه گزارش مصوبات جلسه قبل، دستور کار جدید که مرتبط با برگزاری باشکوه دهه فجر، طرح میدان ۱۴۰۲ جهاد تبیین نسل جوان توسط خود نسل جوان و گزارش جامع حوزه آموزش طی سال گذشته تیرماه الی دی ماه را مطرح کرد.

همچنین در این جلسه در مورد آموزش همراه با تولید هنرستان دکتر حسابی که پرورش قارچ را با کمترین هزینه به بهره برداری رسانده است نیز بحث و گفتگو شد و مقرر گردید نیاز های شهرستانی در این مورد پوشش دهد.

در پایان مراسم ضمن اهدای حکم به دو دانش آموز پسر و دختر نماینده در بحث میدان ۱۴۰۲ توسط فرماندار مقرر شد با هدف نقش دهی به نوجوانان، نماینده پسران علیرضا هدایتی در بحث میدان ۱۴۰۲ از شهرداری بازدید و گزارشی جامع از اقدامات آن آماده و دانش آموز دختر زهرا کردستانی از محل بیمارستان و شبکه بهداشت بازدید بعمل آورد و گزارشی آماده کند.

در پایان مقرر شد تحلیلی جامع در خصوص تاثیر کرونا بر امر آموزش با مستندات در جلسه آتی به سمع و نظر فرماندار شهرستان برسد.

دانش آموز خبرنگار: سارینا خوشنام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار