استاندار خراسان رضوی:

دبیران قرارگاه میدان 1402 از رای اولی‌ها هستند

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی گفت یکی از مهم‌ترین موضوعات در قرارگاه میدان ۱۴ صفر ۲، رای اولی بودن دبیران این قرارگاه، نوجوانان و جوانان نسل جدید است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیران قرارگاه میدان 1402 از رای اولی‌ها هستند

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در حاشیه نشست تخصصی با دبیران دانش آموزی میدان چهارده صفر دو از نواحی مختلف این قرارگاه در محل استانداری گفت: دبیران این قرارگاه استانی هم به عنوان رای اولی ها و هم توانایی‌شان در ترغیب و تشویق و اطلاع رسانی دانش آموزان دیگر و آحاد مردم و جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جایگاه ویژه تری دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: دبیران قرارگاه میدان ۱۴ صفر ۲، می توانند در نتیجه فعالیت های خود در حضور حداکثری انتخابات، سازندگی برای خود، قرارگاه و انتخابات کسب کنند‌.

وی ادامه داد: همه ما من باب وظیفه عمومی که بر دوش داریم باید در برنامه ریزی این قرارگاه در راستای انتخابات نقش پیدا کنیم. این قرارگاه، تشکیل شده بر مبنای حضور حداکثری مشارکت آحاد مردم در انتخابات است.

نظری از مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش استانی خبر داد و گفت: تصمیم بر برگزاری یک جلسه اختصاصی با دبیران قرارگاه در سراسر استان و شهرستان ها به صورت وبیناری گرفته شد و نمایندگان گزارش‌هایی از اقدامات خود در این مدت ارائه دادند که نشان‌دهنده پیشرفت‌های چشمگیر قرارگاه ۱۴۰۲ بود.

استاندار خراسان رضوی در پایان متذکر شد: ما امیدواریم که هر دو هدف محقق شود، هم آشنایی دانش آموزان نسل جدید ما با انتخابات، فرایندها و نوع برگزاری که بسیار مهم است و هم نقش آفرینی دانش آموزان در این طرح دانش آموز محوری که از اهداف اصلی این طرح است.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار