فرماندار شهرستان خلیل‌آباد:

جامعه دانش آموزان در قرارگاه ۱۴ صفر۲ طیفی بسیار تاثیرگذار هستند

خلیل آباد (پانا) - فرماندار شهرستان خلیل‌آباد گفت در قرارگاه تبیینی ۱۴۰۲ دانش آموزان طیفی بسیار تاثیرگذار برای میدانداری و توانمندشدن هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جامعه دانش آموزان در قرارگاه ۱۴ صفر۲ طیفی بسیار تاثیرگذار هستند

محمدرضا خوشنویس فرماندار شهرستان خلیل آباد در گفت‌وگو با پانا گفت: ما در سطح کشور یک رخداد و یک واقعه بسیار مهم در حوزه اجتماعی سیاسی و بعضاً اقتصادی پیش رو داریم که آن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری است.

وی گفت: این واقعه نقطه عطفی در مقوله و موضوع مردم سالاری است که سرنوشت حداقل ۴ سال این کشور را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: به این منظور برای اینکه همه ما در این موضوع دخیل و سهیم باشیم از یک بستر و یک جامعه تأثیر گذار که همان دانش آموزان هستند برای توانمندسازی و میدانداری استفاده کردیم.

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد گفت: در همین راستا ابتکار عملی در سطح وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان قرارگاه تبیینی ۱۴صفر۲ اجرا خواهد شد.

وی در رابطه با روند قرارگاه تبیینی ۱۴صفر۲ گفت: در این قرارگاه یک نفر از بین خواهران و یک نفر از بین برادران دانش آموز به عنوان دبیر قرارگاه انتخاب شدند تا در عرصه انتخابات خصوصاً در حوزه مشارکت افزایی و نقش آفرینی مردم فعالیت کنند.

وی در رابطه با نقش دانش آموزان در این قرارگاه گفت: در قرارگاه تبیینی ۱۴۰۲ دانش آموزان طیفی بسیار تاثیرگذار برای میدانداری و توانمد شدن هستند.

وی در پایان گفت: در این زمینه ما تنها تسریع‌گر و تسهیل‌گر هستیم و صفر تا صد این قرارگاه ۱۴صفر ۲را به عهده دانش آموزان گذاشتیم.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار