فرماندار مشهد:

پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم

مشهد (پانا) - فرماندار مشهد در حاشیه مراسم جشن انقلاب گفت شور و نشاطی که امروز حاکم است، نمایانگر این است که مردم ما در پایان سال جاری انتخابات باشکوهی خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۴۴۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم

محسن داوری در حاشیه جشن یوم‌الله ۱۲ بهمن که صبح امروز برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، اظهار کرد: امروز شهر مشهد برای این جشن مهیاست و در نقاط مختلف شهر جشن برگزار شد و جشن محوری در سالن شهید بهشتی بود.

داوری ادامه داد: خوشبختانه قشر مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان که نسل انقلاب هستند و بعد از انقلاب متولد شدند، استقبال بسیار خوبی دارند، این شور و نشاط نشان می‌دهد که مردم ما هرروز مصمم‌تر از روز‌های اول انقلاب پای آرمان‌های انقلاب هستند و جوانان و نوجوانان امروز ما بابصیرت و فهیم‌تر در راستای آرمان انقلاب فعالیت می‌کنند.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند را پیش رو داریم و این شور و نشاط نمایانگر این است که مردم ما پایان سال جاری انتخابات باشکوهی خواهند داشت.

فرماندار مشهد ادامه داد: سیاست ما بر این است که مردم مشارکت حداکثری داشته باشند و اقدامات ویژه‌ای در این خصوص انجام شده است. در حوزه دانش‌آموزی طرح ۱۴۰۲ طرح میدان است که هر دانش‌آموز ۵۰ نفر را در جهاد تببین برای انتخابات دعوت می‌کند.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار