شهردار مشهد:

در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات از مردم توقع حضور پرشور داریم

مشهد (پانا) - شهردار مشهد در حاشیه مراسم جشن انقلاب گفت دو عرصه و اتفاق مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در راه است که که مردم باید پرشورتر از قبل خود را آماده کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات از مردم توقع حضور پرشور داریم

محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد، در حاشیه مراسم ایام‌ دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ایام فرخنده‌ ماه رجب و ماه شعبان را باهم و هم‌زمان با ایام دهه فجر را پیش‌ رو داریم.

وی افزود: دو حماسه بزرگی که پیش رو داریم یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات ۱۱اسفند است که هرساله رفراندوم عظیم نظام اسلامی را مردم برگزار می‌کنند و مانند روز‌های اول پای آرمان‌های انقلاب هستند. مردم در ۲۲ بهمن نیز همچون گذشته و حتی پرشورتر حضور خواهند داشت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهند.

شهردار مشهد ادامه داد: انتخابات ۱۱ اسفند را پیش‌رو داریم که مقام معظم رهبری راهبرد‌هایی اعم از مشارکت حداکثری، رقابت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات را مشخص کردند. مردم ایران ۱۱ اسفند حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و با شرکت در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی و همراهی خود را به عنوان مردمانی بصیر و آگاه به نظام به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: تبلیغات انتخاباتی را در حوزه اجرا و افزایش مشارکت افراد داریم، اما برای افراد و گرو‌ه‌ها طبق قانون نمی‌توانیم فعالیتی داشته باشیم، اما تمام فعالیت‌های ما در ایام اعیاد رجبیه، دهه فجر و نیمه شعبان پیوست انتخاباتی دارد که در راستای افزایش مشارکت مردم است.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار