استاندار خراسان رضوی:

دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی گفت دانش‌آموزان هم در جریان نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران بعد از استقرار دولت اسلامی و دفاع از نظام به ویژه در جنگ ۸ ساله نقشی اساسی و تعیین‌کننده داشتند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند

یعقوبعلی نظری در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن که صبح امروز در سالن شهیدبهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این واقعیت است که دانش‌آموزان هم در جریان نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران بعد از استقرار دولت اسلامی و دفاع از این نظام به ویژه در جنگ ۸ ساله و دفاع از نظام مقدس نقشی اساسی و تعیین‌کننده داشتند و دارند و سند دال بر این موضوع تقدیم بیش از ۳۰ هزار شهید دانش‌آموز برای حفظ نظام اسلامی است که مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: من به‌عنوان یک دانش‌آموز که در جریان انقلاب قرار گرفتم و بعد توافقی پیدا کردم که در دفاع مقدس حضور داشته باشم، شهادت می‌دهم نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و استقرار نظام اسلامی و در دفاع از این نظام فوق‌العاده بود و سند دال بر این تاریخ روشن، شهدای عزیز بسیاری هستند که تقدیم کردیم.

نظری ادامه داد: افتخار ما این است که در خدمت جوانان و نوجوانان هستیم، بسیار امیدواریم که آینده نظام انقلاب بسیار روشن‌تر از گذشته است البته دشمن همیشه یاوه‌گویی می‌کند، اما به حرف‌های دشمن توجه نداریم، اما مراقب دشمنان این نظام و انقلاب هستیم.

وی افزود: یکی از صحنه‌هایی که دانش‌آموزان در حال فعالیت هستند و اطمینان داریم که نقش اصلی را ایفا خواهند کرد در انتخابات است.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات یکی‌ از صحنه‌هایی است که دانش‌آموزان که رای اولی هم هستند شخصا به طور گسترده شرکت خواهند کرد و کسانی که از نظر سنی شرایط رای دادن ندارند متحد شدند تا به عنوان خط مبارزه با آمریکا و اسرائیل، حمایت از مردم مظلوم غزه، پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق اهداف در تمام دنیا کمک کنند و هر دانش‌آموز ۵۰ تا ۶۰ نفر را برای مقابله با دنیای استکبار دعوت کرده تا پای صندوق‌های رای بیایند.

نقش تعیین‌کننده دانش‌آموزان در انتخابات ۱۱ اسفند

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کشور ما در گذشته استقلال واقعی نداشت، عنوان کرد: دقت کنید برای چه چیزی ما انقلاب کردیم؛ کشور ما استقلال واقعی نداشت، از آزادی حقیقی برخوردار نبود و آمریکا و ایادی آن برما مسلط بود و ما هویت ملی و دینی نداشتیم. سفیر آمریکا در این کشور تعیین‌کننده بود و شاه ما در مقابل سفیر آمریکا سر خم می‌کرد.

نظری ادامه داد: مردم برای استقلال و آزادی انقلاب کردند و این نظام اسلامی را مستقر کردند که اسلام را پیاده کنند و هویت دینی داشته باشند، همه این‌ها باید محقق شود و دنیا باید آگاه شود و مشکلات مردم هم باید برطرف شود.

وی افزود: ما در مبارزه با آمریکا، اسرائیل و دنیای غرب هستیم و برای تحقق این‌ها طبیعی است که مشکلات داریم بنابراین همه باید در کنار هم تلاش کنیم که مشکلات مردم برطرف شود و از اهداف عالیه و معنوی نظام اسلامی پاسداری کنیم.

دانش آموز خبرنگار:محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار