روز دوازدهم بهمن، روز عزت و سرافرازی و افتخار ملت ایران است

شیروان(پانا)_   امام جمعه شیروان در آیین ویژه دهه فجر در شهرستان شیروان گفت: روز دوازدهم بهمن، روز عزت و سرافرازی و افتخار ملت ایران است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
روز دوازدهم بهمن، روز عزت و سرافرازی و افتخار ملت ایران است

حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شیروان آیین ویژه دهه فجر گفت: این همه شور و شوق مردم، مسئولان و دانش آموزان به خاطر آن است که امام کار بزرگی را برای این کشور و این مردم انجام داد و دست بیگانه را از این کشور قطع کرد. اکنون نیز کشور زیر سایه قرآن خداوند و در دست مردم است. شما ایرانی آباد و پر افتخار بسازید و اجازه تسلط استکبار و صهیونیست بین الملل را بر این کشور ندهید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: به طور قطع روز دوازدهم بهمن، روز عزت و سرافرازی و افتخار ملت ایران است. وی ادامه داد: امام انقلاب را آغاز کرد و حتی در زمان تبعید و زندان نیز آن ادامه داد تا اینکه نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد. در انقلاب ۵۷ شاه پاسخی برای مردم نداشت. او سرسپرده آمریکا بود و اگر باقی می ماند رسوا تر می شد.

وی با برشمردن خوی استکباری مسئولان آمریکایی، اضافه کرد: آمریکا امروز با برخورداری از حق وتو، بالاترین دیکتاتوری را در جهان اعمال می کند و از تروریسم اسرائیل حمایت می کند و با دخالت در کشورهای دیگر، ادعای آزادی برای ملت ها را سر می دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان در بخش دیگری از سخنانش، دهه فجر را بهترین فرصت برای انتقال خدمات نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: خدمات زیادی توسط نظام جمهوری اسلامی ارائه شده که این خدمات باید بازگو شود.

پخش قرآن و ندای تکبیر از مساجد، رژه موتوری و خودرویی ادارات و نهادها، رژه موتوری مردم، غبارروبی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی، اجرای صبحگاه در مدارس، نواختن زنگ انقلاب، بیان خاطرات در مدارس، دیدار مسئولان با امام جمعه، جشن و سخنرانی در مدارس، ادارات، کارخانجات و بقاع متبرکه، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی از برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر در شهرستان شیروان است.

برگزاری نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب، اقامه نماز وحدت توسط مسئولان در ادارات، آذین بندی مدارس، دانشگاه ها و امامزادگان، نمایش فیلم، گلباران تمثال امام راحل، ویزیت رایگان، برگزاری دعای توسل، جلسات قرآنی، نمایشگاه های هنرهای دستی، بازدید از خانه سالمندان و ندامتگاه ها، عیادت از بیماران در بیمارستان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از دیگر برنامه های مهم نخستین روز از دهه فجر در شیروان است.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار