زنگ انقلاب در آموزش و پرورش گلستان به صدا در آمد

گلستان (پانا) - مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز ایام دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس گلستان به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در آموزش و پرورش گلستان به صدا در آمد

صبح امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم «نواختن زنگ انقلاب»به صورت در دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی گرگان برگزار شد.

اسماعیل نادری، فرماندار گرگان ضمن عرض تبریک چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری خصوصا شما دانش آموزان را به «تحصیل،تهذیب،ورزش» تشویق کرده اند. در زمینه تحصیل، با لطف خداوند جمهوری اسلامی، در بسیاری از زمینه های علمی جهانی گوی رقابت را از سایر کشورها ربوده است. در مسئله تهذیب، اگر می خواهید تیزهوش اخلاقی باشید باید دنباله روی قله ی تقوا،حضرت امیرالمومنین و ائمه ی اطهار باشید و در پایان ورزش کنید تا بتوانید سلامت روح و جسم را در کنار یکدیگر داشته باشید.

وی همچنین افزود: مقام معظم رهبری توصیه ای به تمام مردم ایران کردند و ما را موظف کردند تا از درخت تنومند انقلاب اسلامی که هدیه ای از سمت شهدا به ملت ایران است محافظت کنیم و سالم و سلامت به نسل های بعد خود تحویل دهیم. باید از امتحانات مستقل حفاظت از جمهوری اسلامی سربلند بیرون بیاییم. انتخابات یک امتحان بسیار بزرگ برای ما مردم ایران است و با حضور خود می توانیم انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان در امان نگاه داریم.

سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در زنگ انقلاب بیان کرد: اگر امروز صحبت از جهان اسلام می شود، برگرفته از تدبر و اندیشه امام بزرگوار و پس از او مقام معظم رهبری و مدیریت والای ایشان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در جمع دانش آموزان بیان کرد: ما برای رسیدن به قله های افتخار جهانی باید تکالیف خود را به طرز صحیح انجام دهیم. ما باید همیشه در صحنه های خاص حضور داشته باشیم و با کسب علوم مختلف بر بام افتخار دنیا بایستیم و به واسطه جمهوری اسلامی برای جهان اسلام مفید باشیم و نظریه های مختلف علمی ترسیم کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان عضو بسیار تاثیر گذار و مشاور خانواده هایتان هستید. در کمتر از یک ماه اتفاق بسیار بزرگی رقم خواهد خورد و قرار است باز هم ایران را به دنیا معرفی کنیم. این فرایند نیازمند حضور آحاد مردم جامعه است و شما بهترین مبلغین هستید. امید است انتخاباتی پرشور و نشاط در امنیت کامل رقم بزنیم.

دانش آموز خبرنگار:معصومه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار