برگزاری همایش مدیران آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران با حضور فرشته حشمتیان معاون وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن بیان اینکه حیات و بقا هر سازمانی به میزان توانمندی، دانش تخصصی، مهارتهای فردی و مهارت‌های شغلی منابع انسانی بستگی دارد‌،اظهار کرد: هر چه منابع انسانی به این مهارت‌ها واقف باشد آن سازمان بهتر عمل خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مدیران آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران با حضور فرشته حشمتیان معاون وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران

برگزاری همایش مدیران آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران با حضور فرشته حشمتیان، علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و حسن فرازنده خالدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ برگزار شد‌.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب گفت: همه ما به خوبی می‌دانیم که حیات و بقا هر سازمانی به میزان توانمندی، دانش تخصصی، مهارت‌های فردی و مهارت های شغلی منابع انسانی بستگی دارد‌ و هر چه منابع انسانی به این مهارت‌ها واقف باشد آن سازمان بهتر عمل خواهد کرد.

کریمیان در جمع مدیران منطقه ۲ گفت: در بحث کیفت بخشی مدارس پژوهش‌های زیادی انجام شده و نتیجه آن این است که اگر بخواهیم فضای مدرسه فضای مطلوبی باشد مدیر مدرسه نقش بسیار مهم و به سزایی دارد چه در امورات کمی و چه در کیفت کار کرد معلمان که در عملکرد رو به پیشرفت دانش‌آموزان مثمر‌ثمر است و مدیر کلید ورود به مدرسه است.

وی با اشاره به وظایف مدیران مدارس ادامه داد: یکی از وظایف مدیران مدرسه بهبود شرایط کار می‌باشد، وظیفه دیگر ما ارتقا و افزایش سطح رضایتمندی است‌ و همچنین وظیفه بعدی، آماده کردن فضای مدرسه برای بروز و ظهور استعداد‌های دانش‌آموزان است.

علیرضا کریمیان در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف اصلی مدیران مدرسه رهبری و هدایت مدرسه می‌باشد که معنای آن این است که یک مدیر مدرسه چنان رفتار کند که به یک الگو در مدرسه تبدیل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: در روز‌های آینده درگیر یک امتحان بزرگ هستیم و آن چیزی نیست جز انتخابات. از روز اول پیروزی انقلاب تکیه‌ی این نظام به مردم خود بوده، مردمی نجیب و همیشه در صحنه ایران اسلامی که در بزنگاه‌های تاریخی مشارکت مردم را دیدیم و امیدوارم در انتخابات پیش رو حضور همیشگی ملت را در پای صندوق‌های رای بیش از پیش داشته باشیم‌.

در ادامه این مراسم فرشته حشمتیان، معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند ایمان و امید دو کلید واژه ای است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: ما اگر ایمان را تقویت کنیم خیلی از کاستی ها را می‌توان حل کرد و برای تقویت ایمان باید امید را ایجاد کرد.

وی در جمع مدیران منطقه ۲ تهران بیان کرد: لازم است یأس و نا امیدی را به امید و اعتماد تبدیل کنیم و امروز مقدمه ناامیدی اعتماد است، ضرورت اعتماد سازی سالم کار کردن می‌باشد و ضرورت ایجاد امید برای آورده‌های بیشتر همدلی و همراهی است.

خبرنگار: محدثه بابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار