مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢ تهران:

انجمن اولیا و مربیان اهداف آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان را محقق می‌کند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در تعریف انجمن اولیا و مربیان، آنان را گروهی متشکل از اعضای انتخابی مدرسه و والدین عنوان کرد که با برگزاری جلسات مختلف در طول سال تحصیلی در تحقق اهداف آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان همان مدرسه قدم برمی‌دارند.

کد مطلب: ۱۴۴۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان اهداف آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان را محقق می‌کند

دومین جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش منطقه ۲ با حضور حسن فرازنده خالدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

فرازنده خالدی با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر اولیا با مدرسه در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش و شناسایی و رفع سریع مشکلات مدارس بر تعامل بیشتر خانه با مدرسه تأکید کرد.

خالدی افزود: انجمن اولیا و مربیان گروهی متشکل از اعضای انتخابی مدرسه و والدین است که با برگزاری جلسات مختلف در طول یک سال تحصیلی در تحقق اهداف آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان همان مدرسه قدم برمی‌دارند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه رشد و پیشرفت دانش‌آموزان باید در هر دو نهاد آموزشی خانه و مدرسه انجام و کنترل شود، هماهنگی و هم‌سویی فعالیت‌های والدین و مربیان اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. به همین دلیل تشکیل انجمن اولیا و مربیان در تمامی مدارس به شدت احساس می‌‌شود و از آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

وی در ادامه توفیقات کسب شده در حوزه های مختلف آموزش و پرورش را مرهون تلاش و همکاری اولیا با مدرسه برشمرد و اظهار کرد: هرجا اولیا پای کار باشند امورات آموزشی و پرورشی مدارس با سرعت بیشتری اجرایی می شود.

در پایان این جلسه احکام اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان برای سال تحصیلی جاری از سوی مدیریت منطقه به آنان اعطا شد.

خبرنگار: دنیا محمدظاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار