‌ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش از فردا آغاز می‌شود

تهران (پانا) - جزئیات ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
‌ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش از فردا آغاز می‌شود

ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ از دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و این فرصت تا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل‌محل‌ها، هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس خواهد بود.

با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در دو بازه زمانی برگزار خواهد شد:

۱- آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲

۲- آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳

‌آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی (عادی و استثنایی) با ظرفیت 28 هزار نفر در 18 اسفند‌ 1402 و همچنین آزمون مشاغل دبیری و هنر‌آموز با ظرفیت 24 هزار و 961 نفر در 28 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد.

نتایج اولیه آزمون آموزگاری حداکثر 24 فروردین‌ماه 1403 و همچنین نتایج آزمون دبیری و هنرآموز نیز در 15 خردادماه 1403 اعلام خواهد شد.

آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل کیفیت‌بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت‌بدنی و سلامت نیز به تعداد 19 هزار و 130 نفر در 17 اسفندماه برگزار خواهد شد که نتایج اولیه آن حداکثر تا نیمه فروردین ماه 1403 اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار