شهرداری مشهد در ارائه آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی به والدین با آموزش و پرورش مشارکت می‌کند

مشهد (پانا) - در حاشیه برگزاری «باشگاه مدرسه‌ای به وسعت شهر» مشاور معاون فرهنگی شهرداری مشهد در امور باشگاه‌ها به خبرگزاری پانا گفت در موضوعی با عنوان کلی باشگاه‌ها که در معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در دستور کار قرار گرفته است، هر باشگاه یک هدف تخصصی را دنبال می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۳۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری مشهد در ارائه آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی به والدین با آموزش و پرورش مشارکت می‌کند

حجت رضازاده گفت: ما در مجموعه شهرداری در موضوع آموزش خانواده نیز با مدارس شهر مشهد مشارکت کردیم و سیر تربیتی مشخصی را در این زمینه در نظر گرفته ایم.

وی افزود: در باشگاه «مدرسه‌ای به وسعت شهر» به دنبال این هستیم که والدین، مباحث تربیتی مورد احتیاج خود را از طریق آموزش‌های باشگاه فرا گرفته و بتوانند نقش صحیح تربیتی خود را در کنار مدارس ایفا کنند. در این آموزش‌ها بر نقش پدران در امر تربیت و آموزش تاکید شده است.

مدیر باشگاه «مدرسه‌ای به وسعت شهر» نیز گفت: در اولین همایش باشگاه ۶۰۰ نفر از والدین حضور پیدا کرده اند و تا پایان سال ۶ برنامه دیگر توسط این باشگاه برگزار می‌شود.

سیدعلی قربانی افزود: این برنامه‌ها ویژه والدین فرزندان شاغل در مقاطع مختلف تحصیلی شامل ابتدایی و متوسطه است که برای هر دوره سرفصل مشخصی تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرفصل‌های دیگر این دوره‌ها شامل دوران بلوغ، تربیت جنسی، مبانی غیرتحصیلی در دوره‌های مختلف تحصیلی و ... نیز برای والدین فرزندان سایر مقاطع تحصیلی و به تناسب هر مقطع ارائه می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار