معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

توزیع شیر رایگان بین ۱۴۲ هزار دانش‌آموز ابتدایی قم

قم (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان قم از توزیع شیر رایگان بین ۱۴۲ هزار دانش‌آموز مدارس دولتی مقطع ابتدایی قم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع شیر رایگان بین ۱۴۲ هزار دانش‌آموز ابتدایی قم

عباس اسکندری‌پور، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان قم امروز در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی و توزیع شیر دولتی رایگان استان اظهار کرد: توزیع شیر در استان قم از ۷ آذر شروع و تاکنون بیش از یک میلیون ۸۰۰ پاکت شیر استریل فرادما بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

وی گفت: توزیع شیر مدرسه با هدف ارتقای سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از سوء تغذیه و همچنین ترویج فرهنگ مصرف شیر انجام می‌شود.

اسکندری‌پور افزود: با توجه به اینکه کارشناسان تغذیه و مسئولان حوزه آموزش و سلامت معتقدند که شیر می‌تواند نیازهای تغذیه‌ای کودکان و نوجوانان را تامین کند و اصرار دارند تا فرهنگ‌سازی مصرف شیر در بین دانش‌آموزان انجام شود.

وی ادامه داد: از این رو با دستور رئیس‌جمهور محترم و پیگیری جهادی معاون اول ایشان، این امر مهم در دولت مردمی کلید خورد و دانش آموزان عزیز استان قم از اولین گروه هایی بودند که از تغذیه شیر رایگان بهره مند شدند.

اسکندری‌پور با اشاره به اینکه توجه ویژه به تغذیه کودکان، آورده خوبی برای سلامت دانش‌آموزان خواهد داشت، تصریح کرد: بعد از سال‌ها وقفه در توزیع شیر رایگان ، در حال حاضر ۱۴۲ هزار نفر دانش آموز در حال تحصیل در مقطع ابتدایی مدارس دولتی در سطح استان از طرح توزیع رایگان شیر در مدارس برخوردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار