خزعلی در گفت‌وگو با پانا:

توضیحات خزعلی درباره اعطای زمین رایگان به چهارقلوها

عده‌ای سعی کردند با غرض‌ورزی آنچه که ما گفتیم را مطرح نکنند

تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت در سال 1400 و 1401 به چهارقلوها زمین به صورت رایگان دادیم اما برای سال 1402 مجلس شورای اسلامی این لایحه را به چهار فرزندی سرایت داد؛ ممکن است برای چهار فرزند این مساله امکان عملیاتی شدن در یک سال را نداشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات خزعلی درباره اعطای زمین رایگان به چهارقلوها

انسیه خزعلی در گفت‌وگو با پانا در خصوص اعطای زمین رایگان به چهارقلوها، اظهار کرد: «متاسفانه کسانی که این خبر را منتشر کردند سعی کردند با غرض‌ورزی آنچه که ما گفتیم را مطرح نکنند. ما گفتیم که در سال 1400 و 1401 به چهارقلوها زمین به صورت رایگان دادیم اما برای سال 1402 مجلس شورای اسلامی این لایحه را به چهار فرزندی سرایت داد.»

وی افزود: «طبیعتاً برای چهار فرزند این مساله شاید امکان عملیاتی شدن در یک سال نداشته باشد. اطلاعات ما کاملاً دقیق بود اما برخی سعی کردند با شیطنت آنچه که ما گفتیم را منتقل نکنند.»

لازم به ذکر است، مطابق بند «ح» تبصره ۱۱ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ که مربوط به مسکن و حمل و نقل است به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های صاحب فرزندان چهارقلو و بیشتر اختصاص دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار