خزعلی در گفت‌و‌گو با پانا:

«عدالت جنسیتی» برای بانوان در نظر گرفته شود

بخشی از مسائل زنان و خانواده باید از طریق خانم‌ها در مجلس با قانونگذاری رفع شود

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه «عدالت جنسیتی» برای بانوان در نظر گرفته شود، گفت برابری جنسیتی به گونه‌ای به ضرر بانوان است چون زنان مسئولیت‌های چندگانه‌ای دارند و باید امتیازات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

کد مطلب: ۱۴۴۰۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
«عدالت جنسیتی» برای بانوان در نظر گرفته شود

پارمیدا یاوری - انسیه خزعلی در گفت‌وگو با پانا در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تعبیر و شعار «برابری جنسیتی» اشتباه و آنچه صحیح است «عدالت جنسیتی» است، اظهار کرد: «برابری جنسیتی به گونه‌ای به ضرر بانوان است چون زنان مسئولیت‌های چندگانه‌ای دارند و باید امتیازات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود. برای فعالیت‌های اجتماعی باید پشتیبانی ویژه‌ای در نظر گرفته شود که مطابق با عدالت باشد.»

وی توجه به عدالت جنسیتی را ضروری دانست و اضافه کرد: «اگر ما برابری جنسیتی را در نظر بگیریم به خانواده و مسئولیت‌های دیگر زنان آسیب زده‌ایم.»

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم نیز گفت: «از آنجایی که نقش زنان در مجلس بسیار حائز اهمیت است، از مردم می‌خواهم که به خانم‌ها و توانمندی‌های آنها توجه کنند. بخشی از مساله زنان و خانواده باید از طریق خانم‌ها که دست اندر کار هستند، با قانونگذاری رفع شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار