مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

مدارس غیردولتی بازوی کمکی مدارس دولتی هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 8، مدارس غیردولتی را به عنوان بازوی کمکی و همراه مدارس دولتی در پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی بازوی کمکی مدارس دولتی هستند

جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان مشارکت های مردمی مناطق ١٩ گانه شهر تهران با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨، رئیس اداره مشارکت های مردمی شهر تهران، کارشناسان و کارشناس مسئولان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ٨ در سالن ثامن الحجج برگزارشد.

علی آمره اظهار کرد: اهمیت مدارس غیردولتی در آموزش و پرورش بالاست. مدارس غیردولتی به عنوان بازوی کمکی در کنار و همراه مدارس دولتی نقش اساسی و تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت دارند، بنابراین با توجه به مسئولیتی که بر عهده داریم، اهداف تعلیم و تربیت باید متناسب با باورها، ارزش ها و اعتقادات دینی و اسلامی ما باشد تا جریان‌های فکری و اعتقادی درست پیش برود.

آمره با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره ) که فرمودند "مراقب باشیم که انقلاب را دست نااهلان ندهیم" گفت: باید با نظارت درست و دقت بالا کار را به نحو مطلوب پیش ببریم و رسالت امروز ما بسیار با اهمیت است، نقش ما به عنوان یک معلم نقش هدایت گر جامعه است، آینده جامعه به وظایف ما بستگی دارد هر چه قدر ما به وظایف خود خوب عمل کنیم آینده ما روشن تر خواهد بود ولی اگر غفلت کنیم آسیب جدی در پیش داریم.

آمره با اشاره به اهمیت تربیت عنوان کرد: تنها دغدغه معلم باید تعلیم و تربیت باشد، اصل حرکت ما رسیدن به تربیت است و مجرای ورود حرکت به سمت آموزش است. انشاالله بتوانیم باهم برای ایران قوی، مدرسه قوی تلاش کنیم و قدم های استوار برداریم.

در ادامه امانی، رئیس اداره مشارکت های مردمی شهر تهران ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام شده، در خصوص ضرورت امر نظارت بر فعالیت های مدارس غیر دولتی مواردی را به صورت تخصصی بیان کرد. سپس کارشناس مسئولان مناطق ١٩گانه شهر تهران به صورت مجزا گزارشی از برنامه ها و فعالیت های خود عنوان کرده و به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار