در ستاد بزرگداشت دهه فجر آموزش و پرورش منطقه ۴ تاکید شد:

پاسداشت انقلاب یک تکلیف همگانی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای تبیین دستاوردهای نظام و اجرای هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر استفاده کرد، پاسداشت انقلاب را یک تکلیف همگانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پاسداشت انقلاب یک تکلیف همگانی است

جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر به منظور تبیین برنامه های پیشنهادی با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران، شورای معاونین و کارشناس مسئولان حوزه های این اداره در اندیشکده تحول برگزار شد.

هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ ها برای تبیین دستاوردهای نظام و اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ده فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: پاسداشت انقلاب یک تکلیف همگانی است. برنامه های دهه فجر به گونه ای باشد که ضمن امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب را تبیین کند و می بایست اعضای کمیته‌های تخصصی با برنامه‌ریزی درست به گونه‌ای عمل کنند که جشن‌های دهه فجر با حضور دانش آموزان پرشور، پرشعور و در شأن آنها برگزار شود. زیرا نباید از اثرات و ثمرات حضور پرشور دانش آموزان در دهه فجر قافل شویم.

در ادامه این جلسه برنامه‌های پیشنهادی اعضای ستاد بررسی شد و سید جواد فیاضی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجربه به تبیین برنامه های این ایام و تفکیک وظایف اعضا پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار