18 رتبه در مسابقات قرآن و عترت به دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان تعلق گرفت

نیشابور(پانا) - معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان همزمان با اعلام نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد که هجده نفر از این دانش آموزان قرآنی که در این مسابقات مقام کسب کرده‌اند‌ متعلق به این مدرسه هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
18 رتبه در مسابقات قرآن و عترت به دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان تعلق گرفت

حسین سرداری در گفت‌و‌گو با پانا خاطر‌نشان کرد‌: دبیرستان شاهد سردار شهید در سال های متوالی حضور بسیار خوبی در مسابقات قرآن، عترت و نماز داشته است و توانسته است به موفقیت های خوبی هم در این مسابقات کسب کند.

وی ادامه داد‌: برگزاری این مسابقات باعث افزایش روحیه ی معنوی و قرآنی در دانش آموزان می شود و رابطه ی دانش آموز را با ائمه ی مطهره افزایش می دهد و این ارتباط باعث می شود که دانش آموزان بتوانند راه سعادت را با استفاده از این رابطه ی خوب و الهی به خوبی پیدا کنند و در آن راه خود را قرار دهند.

حسین سرداری گفت‌: امیدوارم که دانش آموزانی که امسال در این مسابقات مقام آورده بتوانند سال های آتی بهتر از حالا کار کنند و این ارتباط خوب را با اهل بیت و قرآن را از دست ندهند و این راهی برای پیشرفت آنها و آشنایی بیشتر آنها با قرآن و ائمه ی مطهره با شد.

وی تصریح کرد‌: دانش آموزان قرآنی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در رشته ی احکام، حفظ کل قرآن رتبه ی ممتاز و در رشته های قرائت،صحیفه ی سجادیه ، فهم قرآن، نهج البلاغه، حفظ جزء ۳۰ رتبه ی عالی و در رشته های اذان، مداحی‌، انشای نماز رتبه ی خوب را کسب کرده اند.

دانش آموز خبرنگار: سجاد سرداری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار