مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران؛

راز ماندگاری شهدای ما باور دینی و قلبی به ‌ایثار و شهادت است

بوشهر(پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت‌ راز ماندگاری شهدای ما ‌باور دینی و قلبی به ایثار و شهادت که همانا آرمانی الهی است .

کد مطلب: ۱۴۴۱۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
راز ماندگاری شهدای ما باور دینی و قلبی به ‌ایثار و شهادت است

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد‌: آموزش و پرورش با حدود ۴۰ هزار شهید تنها دستگاهی است که آمار شهدای آن نزدیک به آمار شهدای ستاد کل نیروهای مسلح است و در حادثه تروریستی کرمان ۲۳ شهید داشتیم که نشان از بزرگی و حضور آموزش و پرورش در همه صحنه‌های انقلاب است.

زهرا مظفر راز ماندگاری شهدای ما را باور دینی و قلبی به ایثار شهادت که همانا آرمانی الهی است برشمرد و گفت: تکریم از خانواده ایثارگران ریشه در دین اسلام دارد.

وی از نگرش حاکم بر آموزش و پرورش استان بوشهر در حمایت‌ از جامعه ایثارگری تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: استفاده از نیروهای جامعه ایثارگران در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش به ارتقای سلامت سازمانی و بهره‌وری بیشتر می انجامد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: بازخوانی قوانین امور شاهد و ایثارگران و ترسیم خط مشی های جدید برای آشنایی مدیران و مسئولان در حوزه ایثار و شهادت به منظور شناسایی و حل مشکلات از ضرورت های فعلی همه دستگاه‌ها است چرا که استفاده از ظرفیت این جامعه بزرگ که دین خود به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند امروزه ضرورت عینی پیدا کرده است.

مظفر تاکید کرد‌: برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهگانه‌ای که ابلاغ شده باید در آیین نامه اجرایی و ماده ۷۴ قانون در راستای حدود اختیارات ابلاغ شده گام‌های عملی و اجرایی برداشته شود.

‌در پایان جلسه ایثارگران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تجلیل و تکریم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار