مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان :

بهترین سلاحی که ایران در مقابل دشمنان خود دارد وجود فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان است

دشتستان(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت بهترین سلاحی که ایران در مقابل دشمنان خود دارد وجود فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان است .

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بهترین سلاحی که ایران در مقابل دشمنان خود دارد وجود فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت : بهترین سلاحی که ایران در مقابل دشمنان خود دارد و هیچ قدرتی در سطح جهان آن را ندارد وجود فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان است .

سهراب باقری افزود : همین فرهنگ ایثار و شهادت طلبی عامل پیروزی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس بود و باعث شد که ملت سلحشور ایران با کمترین امکانات در مقابل بزرگترین ابرقدرت های جهان و منطقه ایستادگی نماید و از حریم کشور دفاع نمایند .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء خاطرنشان کرد : هر ساله در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع و جذابی برگزار می گردد که هدف آن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و رزمندگان و بیان رشادت های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین انتقال آن به نسل های بعد می باشد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تأکید بر تقویت روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بین جوانان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان با یاد کردن خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تأثیر بسزایی در زندگی آنان دارد که می تواند باعث تقویت روحیه شهادت طلبی و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در بین آنان گردد .

سهراب باقری گفت : هر چند که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا اکثر برنامه ها به صورت مجازی است ولی سعی شود آن طور که شایسته است به وظیفه خود در قبال رشادت های این عزیزان عمل نمائیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دشتستان نیز در این جلسه گفت : امسال که با چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن است، برنامه‌های مختلفی جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس در دستور کار داریم.

ستار یحیایی به شرایط این روزهای کشور و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود : با توجه به این شرایط و در جهت حفظ سلامتی دانش آموزان امسال باید بخش زیادی از فعالیت ها و برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت مجازی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید با جدیت دنبال می شود، گفت: گرچه مواجه با ویروس کرونا تا حدودی بر روی برنامه‌های حضوری تأثیرگذار خواهد بود، اما باید با جایگزین‌کردن برنامه‌های دیگر و بهره‌گیری از فضای مجازی فعالیت‌های خود را در این رابطه پیش ببریم.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت سالروز دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان، برنامه‌های متنوعی برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است، افزود: طبق برنامه های روزشمار هفته دفاع مقدس که از طرف ستاد مرکزی اعلام گردیده ، برنامه های خاصی در هر روز خواهیم داشت .

مدیر کانون بسیج فرهنگیان دشتستان افزود: برنامه‌های متنوع با رویکرد فرهنگی در این هفته برگزار می‌شود که از کلیات آن می‌توان به غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء ، بیان خاطرات رزمندگان و انعکاس آن در شبکه های مجازی ، تجلیل از مدافعان مبارزه با کرونا و ... اشاره کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی دفاع مقدس خبر داده و افزود: این هفته بهترین فرصت است تا از رزمندگان و آزادگان فرهنگی دوران دفاع مقدس در سطح مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تجلیل نمائیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار